WindowsDefender foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Herwol

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2000
Wanneer ik de nieuwe WindowsDefender.msi wil installeren, krijg ik heel snel de mededeling Error 1609 en kan deze dan niet verder installeren.Dit programma vervangt AntiSpyware van Microsoft.
Gebruik WindowsXP home met de nieuwste updates geinstalleerd, ook die van vandaag.
Met het vorige Anti Spyware programma waren geen problemen.
Hoe nu verder. Kan bij Microsoft ook niets vinden dat tot een oplossing kan leiden.

Bedenk wel dat die laatse een Beta versie is.

Die foutmelding heb ik ook gekregen.... stomme beta's... installeren van het spul lukte bij mij dus ook niet.

Mvg, James :)

Er is wel een extra controle, weet niet of dat het probleem is: NB: Er komen berichten binnen dat Windows Defender bèta 2 door Microsoft is uitgerust met een extra controlemiddel, waardoor tijdens installatie het Windows-serienummer op validiteit wordt gecontroleerd. Bron

Bij mij is alles legaal... dus dat zou het probleem niet mogen zijn.:confused:

Herwol zei:
Wanneer ik de nieuwe WindowsDefender.msi wil installeren, krijg ik heel snel de mededeling Error 1609 en kan deze dan niet verder installeren.Dit programma vervangt AntiSpyware van Microsoft.
Gebruik WindowsXP home met de nieuwste updates geinstalleerd, ook die van vandaag.
Met het vorige Anti Spyware programma waren geen problemen.
Hoe nu verder. Kan bij Microsoft ook niets vinden dat tot een oplossing kan leiden.

Kreeg exact de zelfde foutmelding. Net als deze bijna klaar is met installeren kreeg ik deze foutmelding... Gelijktijdig met de windows updates...:shocked: Er zijn intussen wel al oplossingen te vinden op het internet.

Laatst bewerkt:
gezina zei:
Er is wel een extra controle, weet niet of dat het probleem is: NB: Er komen berichten binnen dat Windows Defender bèta 2 door Microsoft is uitgerust met een extra controlemiddel, waardoor tijdens installatie het Windows-serienummer op validiteit wordt gecontroleerd. Bron

De fout (1609) doet zich voor als je bijna klaar bent installeren, dus dan is het systeem al gescant ;)

Defender.JPG

Laatst bewerkt:
Op dit forum staan wat tips:

This is an installer bug if you are not running non-English Windows version. This is my workaround:
1. (Start -> Run...) net localgroup Users /add
2. Install WindowsDefender.msi.
3. (Start -> Run...) net localgroup Users /delete

of:

1. Go to your computeradministration
2. Go to User administration
3. Select "groups"
4. Right click and select "New group"
5. Call the group "Users"
6. Press create

Afijn, lees het eens door...:)

Heb het zojuist uitgeprobeerd, en het is gelukt :) Bedankt gezina :thumb:

Laatst bewerkt:
Ik verkies de korte versie :p
En het werkt. Danku Danku Geeske:love: :love:

bij mij werkt ie ook,allen zie geen pictogram(rechtsonder)

metriod zei:
bij mij werkt ie ook,allen zie geen pictogram(rechtsonder)

Wat commentaren op eerder genoemd forum.

* The tray icon only appears when it finds a problem. Otherwise it is hidden.

* except for the new tray icon ( which btw can't be seen much except when the program is open or warning about something)

* my tray icon isnt showing up -- am i doing something wrong? i checked all all the available settings..

Kijk eens of je wel Niet-actieve pictogrammen opruimen hebt uitgevinkt, rechtsklik op onderste taakbalk/eigenschappen en dan onderaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan