WindowsLive Mail bestanden naar Thunderbird

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Sinds een dag gebruik ik Thunderbird en ik moet zeggen ,met plezier.Ik wil nu al mijn mail en adresboek overzetten.Hun helpdesk zegt dat je dat met"tools"moet doen.Maar mijn Nederlandse dondervogel kent geen "tools"Hoe dan wel?
groet Sytske.

Laatst bewerkt:
Probeer het in Thunderbird eens met Extra -> Importeren

Dank u mrmusic.Wat ik best had mogen vertellen dat ik dat al geprobeerd had.Maar Extra
kent alleen gangbare (outlook etc.)mailprogramma,s .Windows Life is daar niet bij.Ook mijn bestand contactpersonen past niet.Maar er is waarschijnlijk een mogelijkheid om ook andere bestanden te importeren.
Ik ben een uitgesproken nitwit wat de PC betreft.Maar dat had u waarschijnlijk al gemerkt.
groet Sytske

Inmiddels een week verder.Ik heb het boekje van Rogier Mostert betr.Thunderbird gekocht,hopende dat die mij op weg zou helpen.Maar nee hoor hij houd zich op de vlakte en kent geen Windows life.Dus blijft mijn vraag,wie helpt mij met adresboek en mail overzetten?
groeten Sytske

Zo kom je elkaar toch weer tegen.Bedankt meneer van de muziek.Ik ben (uiteraard)gaan googelen.Maar echt een duidelijk antwoord,ho maar.Ik ben nu lid geworden van mozbrowser en heb daar de zelfde vraag gesteldt.
Uw advies houd ik even in beraad tot ik antwoord heb van mozbrowser.Het Engels is geen probleem.Maar computer Engels is niet eenvoudig!
groet Sytske

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan