windowstoets + E (xplore) wekrt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

streuer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 nov 2005
Hoi,

na wat gepruts in het register om wat zaken te verwijderen die absoluut overbodig waren heb ik per ongeluk de sneltoetscombinatie windowstoets+E verwijderd. Dit is erg lastig. Wie heeft de oplossing.

Stom natuurlijk. Als je geen verstand hebt van het register moet je er niet in gaan klooijen en vooral van tevoren een backup maken.

Ga naar:
C:\WINDOWS

Maak een snelkoppeling van Explorer.
Geef bij de eigenschappen van de snelkoppeling een nieuwe sneltoets op.

Helaas werkt dat niet. Wel met CTRL+ALT, maar als ik de Windowstoets indruk werkt dit niet. Ik heb het idee dat ik iets moet terugzetten in het register. Tuurlijk is het dom om geen backup te maken. Maar ja soms denk je dat je PC onschendbaar is...
Las ik nu de combinatie indruk verdwijnt de hele systeembalk voor 4 seconden.

Beste heren Senior Leden van dit geweldige forum. Uiteraard heb ik al mijn bronnen geraadpleegd voordat ik iets op een helpsite zet. Googlen doe ik al sinds 1999 en weet daar aardig mijn weg op te vinden. Ik heb het idee dat ik het bos wordt ingestuurd omdat ik vergeten ben een backup te maken. Dit is mijn allereerste vraag in welk helpforum dan ook. Ik ben teleurgesteld.
Twee keer hetzelfde antwoord en een in mijn ogen kinderachtige aanwijzing om te Googlen.
Ik wens jullie veel hulp toe op deze site en forum.

Wat een ***lige reactie van je :confused:
Jij hebt een probleem, wij proberen je te helpen, en je waardeert het niet.
Dat we Senior Members zijn zegt toch wel wat, niet dan?
We passen onze reactie aan op het niveau van de vragensteller.
Omdat je geen backup gemaakt had ging ik er vanuit dat je een beginner was.

Ik had je goed verder kunnen helpen met dit probleem.
Maar dat gaat nu helaas over!
Eigen schuld...

Welkom op helpmij

Is het een optie om gebruik te maken van een herstelpunt? en zo niet, windows over de bestaande heen te zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan