Windowstoetsen werken niet / beveiligingscertificaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marianne45

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2007
Berichten
91
Hallo,

De laptop, ben er al een week mee bezig had zijn verbinding verloren maar dat is inmiddels voor elkaar en zo ineens na opstarten werken de windowstoetsen niet meer links klikken is niet mogelijk, rechts wel.
Iemand een idee????

Mijn pc heeft vooral problemen met beveiligingscertificaat van bepaalde site's waar ik helaas ook nog dagelijks een aantal maal heen moet, probleemoplosser, uitvoeren als administrator brengt vaak voor heel even de oplossing maar het wordt een ware ergernis hoe kan ik dit oplossen????

Hartelijk dank voor het lezen en eventuele antwoorden.
 
Vreemde problemen met certificaten komen nog wel eens door het feit dat de klok niet goed staat.
 
Naast de tip van RogerS (kijk niet alleen de tijd maar vooral ook datum en jaartal goed na), misschien iets dat helpt m.b.t. de Windows-toetsen en het linksklik-probleem:
Ik ga er hier vanuit dat je de toetsen bedoelt "met het vlaggetje", die zowel links als rechts op het toetsenbord te vinden zijn (aan de linkerkant van de spatiebalk rechts naast de Ctrl-toets, aan de rechterkant van de spatiebalk rechts naast de AltGr toets).
Mogelijk zit er een toets vast, zoals de Shift-toetsen, de Ctrl-toetsen en de Alt (en AltGr) toets. Blaas alles eens schoon en druk (daarna) al die toetsen eens meermalen kort in. Kijk of het probleem daarna weg is.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan