Windowsupdate 5x installeren??!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascal1234

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2001
Hallo,

Ik heb een beetje een vreemd probleem met Windows XP Prof. , bijna elke dag komt hij bij me zeuren dat ik 2 updates moet downloaden en installeren, maar dit heb ik al 5x gedaan. Het gaat om de updates:

Beveiligingsupdate, 13 februari 2002 (MSXML 2.6)
Beveiligingsupdate, 13 februari 2002 (MSXML 3.0)

Heeft iemand ook dit probleem?
Of beter nog, hoe kom ik hiervan af?

Mzzls,
Pascal

Maar is het niet vreemd dat ik steeds dezelfde moet downloaden? Windows zou toch wel zo slim zijn om bij te houden welke al geinstalleerd zijn?

Is het niet een virus ofzo?

Mzzls,
Pascal

zelfde irritante update melding

Ook ik heb het zelfde probleem ook bij mij
gebeurt het bij elke 1e keer opsstarten dat er nieuwe updates geinstaleerd moeten worden.
erg vervelend.
Hoop dat iemand hier wat meer over kan vertellen

Dat was nou precies de vraag die ik ook wilde stellen.

Elke dag weer een update, ik heb eigenlijk nooit gekeken wat het was en laat het maar gewoon z'n gang gaan, heb er ook geen last van, maar je gaat aan jezelf twijfelen of aan je pc, zou ie soms ziek zijn !

Misschien is er wel iemand die ons het verlossende antwoord kan geven... wij wachten af... en laten ons lekker automatisch updaten.......

Misschien dat hier ook nog iets nuttigs tussenstaat.

Groetjes,
Bennie

Het antwoord is er inderdaad te vinden, maar mij te veel werk, mischien dat iemand anders zich wel de moeite wild doen..

Als iemand een makkelijkere manier weet, laat het ons dat weten.. hier staat het antwoord:

http://v4.windowsupdate.microsoft.com/troubleshoot/

Of zoals ze zelf al aangeven doe dit:

Resolutions:

If you do not have this version, download and install the latest Windows Installer package

Zelfde probleem hier en zelfde nummers.
Ik heb geen zin om in mijn register te gaan rommelen.
Waarom passen ze die upload niet aan?
Wat is in vredesnaam Mdac???

Latest Windows installer package..........??????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan