windowsupdate foutmelding 0x80072F89??

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan42

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2000
Berichten
351
Ik heb van iemand een kale computer (P2 MMX) gekregen (zonder installatie CD's) en ben die aan het installeren met W98SE. Alle drivers van de adapters heb ik op internet gevonden en heb het ding aan de praat gekregen.

Nu wil ik een windowsupdate doen en krijg de foutmelding "Fout in windows update 0x80072F89". De update kan ik niet doen. Ik kom er niet achter wat er aan de hand is. Heeft iemand een oplossing voor dit verschijnsel?
 
Here's one thing you can try before disassembling the machine. It's the UNOFFICIAL Service Pack for 98SE. The basic install without the options will install all the windows updates up to when the program was last updated. I've heard of some people having problems with it, but I've been running it on one system since August without any problems. If you try it, install in this order: Windows install, hardware driver install, unofficial service pack.
http://exuberant.ms11.net/98sesp.html

I think your problem must be related to security settings or maybe a firewall (if using one), but this may get you going.
:thumb:
 
Jozo en Mikel, ik vind jullie kei en kei goed. Je oplossing werkt!!!! Het probleem zat volgens mij in de IE, ik had IE5 en met de update naar IE6 werkt het perfect.
Hartelijk dank voor je snelle en deskundige reactie. Ik ben er erg blij mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan