Windowsupdate werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arne1963

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2001
Als ik naar de windowsupdatesite ga dan zegt hij dat ik administratorrechten moet hebben om het te kunnen draaien maar het is Windows 98. Wat te doen?

Ik kan sowieso niet updaten als ik alle ActiveX-jes uit heb staan, daar moest ik zelf achter komen, eenmaal alle ActiveX-opties op inschakelen gezet (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad beveiliging) deed de update het wel. Ook even de tijdelijke internet-bestanden verwijderen, tabblad Algemeen en sluit de schermpjes af met Ok.

Geplaatst door gezina
Ik kan sowieso niet updaten als ik alle ActiveX-jes uit heb staan, daar moest ik zelf achter komen, eenmaal alle ActiveX-opties op inschakelen gezet (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad beveiliging) deed de update het wel. Ook even de tijdelijke internet-bestanden verwijderen, tabblad Algemeen en sluit de schermpjes af met Ok.
Ik heb niets aan mijn Active-X-instellingen veranderd en mijn Tijdelijke Internetbestandenmap is leeg.
Ik heb Windows 98 SE en krijg sinds vandaag ook bijgaand scherm te zien. Afgelopen zondag had ik nog geen problemen hiermee.
Ik denk dat het gewoon een fout op de site van Microsoft is.
Even afwachten maar.

Guus.

Laatst bewerkt:
Zou zo maar kunnen Guus. Even afwachten idd.

Maar dat schermp krijg ik ook te zien als ik mijn beveiliging qua ActiveX tamelijk hoog heb staan, raar maar waar. Na veel omzwervingen, link na link na link na link etc kwam ik er achter dat je de beveiliging in IE op normaal moet zetten of op z'n minst alle ActiveX in moet schakelen, waarom weet ik nog steeds niet. Afijn dat werkte voor wel voor mij.

Geplaatst door gezina
Zou zo maar kunnen Guus. Even afwachten idd.
Door je verhaal over Active-X ben ik toch even verder gaan zoeken.
Uiteindelijk kwam ik op deze pagina terecht.
Methode 4 heeft geholpen.
Dat zou Arne 1963 dus ook eens kunnen proberen.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan