windowsupdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Goedenmiddag leden van helpmij,

Hoe kan ik het vragen van een windowsupdate uitschalen, dus dat ik er nooit meer last van heb.

Automatische updates inschakelen
Open Systeem in het Configuratiescherm.
Selecteer op het tabblad Automatische updates het laatste vinkje

En dan ben je er vanaf

je klikt met je rechtermuisknop op deze computer, je kiest voor eigenschappen, je gaat naar tabblad automatische updates, je haalt het Vinkje weg bij "De computer up-to-date houden.

Ja maar je zei het wel verkeerd. Jij had het over het laatste vakje en wearnemer had het over het eerste vakje. Wat uiteindelijk het juiste antwoord was

updates.jpg

Dit bedoel ik, excelsior

Zie ook start-uitvoeren-services.msc [enter], schakel de Automatic Updates en Background Intelligent Transfer Service permanent uit. Scheelt weer geheugen en de tab uit de voorgaande post wordt hierna geheel grijs :)

Ja ik heb het ff gedaan ik heb rechtermuisklik op intelligente achtergrondsoverdrachtservice gedaan en toen drukte ik op stoppen. Wat heb ik hiermee gedaan, zoveel verschil zie ik niet. OF heb ik het verkeerd gedaan

Open de eigenschappen en zet de service op Disabled...het idee is ook niet dat je enorm veel verschil merkt, maar dat je automatische update gegarandeerd uitschakelt.

Okey ik heb het gedaan, ik heb er nu geen last meer van, bedankt !

excelsior nog ff wat jij net zei snapte ik niet helemaal:

Jij had het over het laatste vakje en wearnemer had het over het eerste vakje. Wat uiteindelijk het juiste antwoord was

Als je naar dat plaatje van mij kijkt zie je dat echt niet staan.
Het onderste vinkje (bolletje) is "uitschakelen van updates"

Maar gelukkig dat het wel gelukt is :thumb:

Ja heel vreemd maar bij staat dat anders ingedeeld, als bij jou

Is dit normaal ?
excelsior heb jij misschien xp prof ? (ik heb home)

Ik heb ook gewoon windows xp home hoor.
Das trouwens wel vreemd

P.s Hoe kan ik zorgen dat ik me niet telkens opnieuw moet inloggen op de site. Dat is zeer vervelend

P.s Ik heb net me computer geformateert en nu staat de optie van automatische update hetzelfde als jij.
Misschien ligt het aan windows xp plus. Die had ik namelijk geinstalleert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan