WindowsXP+algemene Beschermingfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

marijo55

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2004
Hallo
ik moet een nieuwe windows XP op een Pc zetten waar altijd al XP op gezten heeft.
Maar telkens als hij de eerste stappen van de CD-XP gelezen heeft en hij opnieuw moet opstarten krijg ik het bericht Algemene Beschermings fout .u pc word nu afgesloten.
Ik he dezelfde wondows XP op dezelfde schijf geinsralleerd via mijn eigen PC en daarop doet hij het gewoon.Hang ik hem erchter wwer aan de betreffende pc .krijg ik weer de melding algemene Beschermingfout . Wie kan mij zeggen wat er is is, en hoe ik dit eventueel kan oplossen.
Vr Gr marijo
ps het is een pentium 1.2 met 256 geheugen en een schijf van 80 gieg

Vermeld de gegevens van de beschermingsfout eens. Er staan een aantal nummer en vaak een bestandsnaam waar het fout gaat.

Als je weet hoe je in het BIOS van de PC kunt komen dan eens de BIOS resetten naar de Standaard waarde, dit wil ook nog wel eens helpen.

Vermeld de gegevens van de beschermingsfout eens. Er staan een aantal nummer en vaak een bestandsnaam waar het fout gaat.

Als je weet hoe je in het BIOS van de PC kunt komen dan eens de BIOS resetten naar de Standaard waarde, dit wil ook nog wel eens helpen.
hoi dank ga het even proberen
gr marijo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan