het zit zo mensen:
ik heb lekker mijn pc opgeschoont met "cleandisk".
hierbij heb ik ingesteld:
del all 0 kb files.. >> dat ik beter nie had kunnen doen
hierna heb ik mijn bios geflashed, het gaat hierbij om een MSI KT600 met amd 3000+..
tevens heb ik mijn pc opnieuw opgestart.
toen ik in windows kwam zag ik tot mijn stomme verbazing dat mijn DVD speler + brander weg waren onder deze computer.
Hierna heb ik bij apparatenbeheer gekiekt en installatie van de beide IDE apparaten ongedaan gemaakt. Hierna heb ik pc opnieuw opgestart.
dit heeft echter geen effect gehad :'(
Foutmelding @ apparaatbeheer
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.:
er staat zogenaamd !! uitgeroepteken achter beide IDE apparaten.
ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik heb verwijderd en hoe ik het kan verhelpen
Owja nog ff Comp Specs:
Msi kt600
AMd 3000+
9800 XT
512 mb Twinmos
80 gig hdd WD
Windows XPSP2
Groetjes
H3wo
ik heb lekker mijn pc opgeschoont met "cleandisk".
hierbij heb ik ingesteld:
del all 0 kb files.. >> dat ik beter nie had kunnen doen

hierna heb ik mijn bios geflashed, het gaat hierbij om een MSI KT600 met amd 3000+..
tevens heb ik mijn pc opnieuw opgestart.
toen ik in windows kwam zag ik tot mijn stomme verbazing dat mijn DVD speler + brander weg waren onder deze computer.
Hierna heb ik bij apparatenbeheer gekiekt en installatie van de beide IDE apparaten ongedaan gemaakt. Hierna heb ik pc opnieuw opgestart.
dit heeft echter geen effect gehad :'(
Foutmelding @ apparaatbeheer
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.:
er staat zogenaamd !! uitgeroepteken achter beide IDE apparaten.
ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik heb verwijderd en hoe ik het kan verhelpen
Owja nog ff Comp Specs:
Msi kt600
AMd 3000+
9800 XT
512 mb Twinmos
80 gig hdd WD
Windows XPSP2
Groetjes
H3wo
Laatst bewerkt: