windowsXP Helpprogramma

• Onderwerp starter Onderwerp starter ipea
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ipea

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2001
Als ik naar Help >probleemoplosser ga,krijg ik de volgende melding:

een activeX-besturingselement op deze pagina is niet veilig
door de huidige beveiligingsinstellingen kunnen onveilige besturingselementen op deze pagina niet worden uitgevoerd
de pagina wordt mogenlijk niet juist weergegeven

wie o wie???

Ik denk dat je eens in je internet explorer de active-X instellingen dient na te gaan. IE-> Opties -> gevorderd? (advanced in 't engels), de laatste Tab, en dan naar beneden scrollen tot je de active-X instellingen tegenkomt, daar aanpassen.

mvg

Jan

Welek browser gebruik je? IE7 kan misschien de problemen oplossen, of heeft misschien juist de problemen veroorzaakt.

Jan

Tja, je kunt proberen met IE7, maar ik vrees, als je anders geen problemen hebt met de active-X controls, het probleem moet gezocht worden in de help van Windows, waar een fout ingeslopen is. Je kunt natuurlijk ook met een virus zitten, eens scannen kan geen kwaad, maar ik geloof er niet in. De help-sectie van Windows spreekt rechtstreeks de IE aan (een andere browser zoals Firefox heeft geen zin, Help spreekt de IE aan), dus zit je probleem in de help-sectie of IE. Ik weet zelfs niet zeker of IE7 reeds bestaat in het Nederlands, ik werk met een Engelse Windows. Je zou eens moeten kijken met Windows Update. Als hij bestaat, installeer hem dan (enentueel na het maken van een image), het kan zeker geen kwaad want de IE7 is beter dan IE6.

Jan

Hartelijk dank Jan voor alle adviezen......ik wacht er nog ff mee want er komt een nieuwe PC dus dan ben ik er ook,hoop ik,af.

Nogmaals bedankt en ik zal deze op opgelost zetten
gr Ipea

Probeer dit eens http://www.winhelponline.com/articles/29/1/
Before running the Troubleshooter, temporarily relax the Internet Zone security setting. Use the following steps:
Start, Run and type INETCPL.CPL
Click the Security tab
In the Internet Zone, click the Custom Level button
Set Initialize and script ActiveX controls not marked as safe to Allow

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan