WindowsXP-KB897338-v2-x86-ENU

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Hallo

Wou WindowsXP-KB897338-v2-x86-ENU instaleren begreep daar uit dat dan mijn XP in het fries zou wezen .
Dus dacht zou eens even kijken als ik op de setup drukt dan krijg ik de foutmelding.

Setup cannot update your Windows XP files bacause the language installed on your system is different from the update language.

Heb op windows site gekeken maar ja zo als altijd kan ik weer niks vinden.

Meschien iemand met een Tip.
O ja nog een vraagje als je zo iets instaleerd kun je dan alles weer terug zetten>>

Alvast bedankt en prettig weekend

gr sjoerd:8-0:
 
Meen je niet? Windows in het Fries....het moet niet gekker worden hoor.
 
O dat is dan erg jammer want heb de nederlandse versie van XP en servers pack 1 er opstaan.
O dacht dat het programma het meeste dingen in het fries zou omzetten bedoel de prullebak of zo...dus die vlieger gaat niet om voor mij:eek:
Ben wel geen fries maar ja vondt het wel leuk eens wat anders.
Want anders als die in het twens was had ik die wel genomen:eek:
 
Geplaatst door Raymond Bos
Meen je niet? Windows in het Fries....het moet niet gekker worden hoor.
;).

De Friese update is alleen te installeren in een Engelstalige versie van Windows XP. Na de installatie zijn slechts enkele systeeminstellingen in het Fries vertaald, aldus De Leeuwarder Courant. Onderdelen die in het Fries worden vertaald, zijn onder meer de kalender in Outlook. De knoppen en uitlegschermen worden niet vertaald. "Deze Computer wordt dus niet dizze kompjuter", volgens de krant.


:)
 
Iedereen bedankt voor de antwoorden....denk dat ik hem maar in de prullenbak gooi

Allemaal een prettig weekend toegewenst :thumb:

gr sjoerd
 
@XP......

Gelukkig maar.
Anders had ik echt de Haagse versie ook willen hebben van Windauws.....
 
Enigste wat het heeft opgeleverd kende de afkorting intl.cpl in uitvoeren nog niet.
Dus toch nog iets geleerd:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan