Windsows 7 x86 of x64

Status
Niet open voor verdere reacties.

Florusvanloon

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2008
Berichten
35
Hee

ik heb een net nieuwe sony vaio FW31J en wil daar graag windows 7 op, maar welke is dan slimmer, en welke kan? googlen leverde niks op

mvg

Florus
 
Beide zou kunnen.
Alleen bij de x86 "ziet" ie maar 3.2gb ipv de 4 die erin zit.
 
dan wordt in iedergeval die volledige 4gb "gezien"
Of dat allemaal weer merkbaar is bij normaal huis tuin en keuken gebruik is een tweede
 
ik raad je niks aan of af....
Maar gezien het klaptopje zal ie het prima doen op x86 hoor

EDIT: overweeg je een dualboot btw??
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet, ik zit met verschillende dingen

1. als ik vista erop laat staan heb ik zekerheid dat ik na juni 2010 een besturingsprogamma voor is, al zal er vast wel een manier zijn dan om 7 gratis te krijgen
2. vaio heeft automatisch adobe elements/photoshop erop, lijkt me leuk deze te houden maar dat kan ben ik bang niet via windows 7...
3. ik heb op een andere computer 7 gedownload maar dat wordt niet herkend als bestandstype en ik vraag me dus af hoe ik dti op een dvd kan branden?

tnx en vg florus
 
ik weet niet, ik zit met verschillende dingen

1. als ik vista erop laat staan heb ik zekerheid dat ik na juni 2010 een besturingsprogamma voor is, al zal er vast wel een manier zijn dan om 7 gratis te krijgen
2. vaio heeft automatisch adobe elements/photoshop erop, lijkt me leuk deze te houden maar dat kan ben ik bang niet via windows 7...
3. ik heb op een andere computer 7 gedownload maar dat wordt niet herkend als bestandstype en ik vraag me dus af hoe ik dti op een dvd kan branden?

tnx en vg florus


1) die vraag snap ik niet echt, maar laat Vista er nog maar even op via dualboot, als die niet in de weg staat.
2) normaal gezien is er een serial van dat programma, ofwel op je pc te vinden, of op papieren die je bij de laptop hebt gekregen. Als je de serial hebt, kan je gewoon de trial gratis downloaden van de Adobe site, en jouw serial gebruiken, en je hebt terug je volledige versie.
3) dat bestandstype zal hoogstwaarschijnlijk ISO zijn, kan je branden met het gratis progje BurnAtOnce: http://www.burnatonce.net/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan