WinDVD Pro 2010 problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

basso wasso

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2008
Berichten
22
Hallo,

Ik heb net WinDVD pro 2010 aangeschaft omdat ik blu-ray wil afspelen op mijn laptop (wat vroeger ook kon maar na installatie van windows 7 moest ik zelf een programma kopen om ze te kunnen afspelen).
Nou mijn probleem,

Als ik een blu-ray er in doe hoor ik wel de muziek maar ik zie niks alleen zwart beeld, ik heb ook mijn product geregistreerd en dat heeft niet geholpen.

Nou de tweede probleem, om te kijken als ik in ieder geval wel dvd's kon afspelen heb ik eentje in gedaan en hij doet het. Alleen ik heb aan de linker zeiden een raampje die zegt: primaire video en primaire audio en als de dvd afspeelt komen er allemaal getallen onder dat primaire video en audio. Dus ik wou weten als iemand weet hoe ik dat weg kan krijgen.

Ik hoop dat ik wel duidelijk genoeg ben en dat mensen bekend zijn met WinDVD, alvast bedankt!!

Basso
 
Heeft u wel een blu-ray speler in uw laptop ???

Anders kan hij hem natuurlijk niet afspelen
 
Heeft u wel een blu-ray speler in uw laptop ???

Anders kan hij hem natuurlijk niet afspelen

Ja ik heb een blu-ray speler in mijn laptop. Mijn laptop is een sony vaio vgn-fz21m en vroeger kon ik normaal blu-ray afspelen maar zins ik windows 7 heb geïnstalleerd kon dat niet meer, daarom had ik windvd pro 2010 gekocht. En hij speelt ze wel ik hoor de muziek alleen ik zie niks ik heb een zwart beeld.

groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan