Windwos 10 blijft op bureaublad staan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aristonos

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2007
Berichten
64
16:28
Ik heb iets raars..Ik draai op W10 1511..alles prima..Nu wil ik overstappen op W10 1607..Als ik die geinstalleerd heb met een dual boot om te testen dan kom in in de nieuwe versie niet verder dan het bureaublad..Ik kan het startmenu openen maar alles wat ik daar open blijft onderin de taakbalk staan en is ook van daaruit niet meer te openen.Heb al een 2e test installatie gedaan..maar ook de 2e keer kom ik niet verder dan buraeublad en start..En met de versie 1511 heb ik dat nooit gehad..kan dat aan de PC liggen ? Lijkt me toch niet...de Pc is wel een jaar of vijf oud..Misschien heb jullie meer over dit gehoord...Alles wat ik dus in het startmenu open..dat komt in de taakbalk en is van daar niet te openen zodat het op het scherm komt..Wat is dit ?





















Typ een bericht...
 
Als je met je muis over een van de geopende programma's op de taakbalk beweegt, (even blijven hangen) zie je dan de inhoud van het venster? In dat geval, moet je eens kijken of het aan je beeldscherm(en) ligt. Druk eens op Windowstoets + P, en verander de instelling naar Alleen pc-scherm. Verder kun je proberen met Windowstoets en de pijltjes wat te 'rommelen', misschien dat je vensters dan naar voren komen.

Naamloos.jpg
 
Juist..Als ik met de pijl over die icoontjes in de taakbalk ga dan krijg ik onderin een minischerm..Maar kan dat niet openen naar geheel scherm zoals het hoort..Ik zal later op de dag eens opstarten/booten in 1607 boot en jou suggesties toepassen..Ik kom er nog op terug..Wel vreemd..De nieuwe installatie pakt ook vanzelf het hele stuurprogramma van m,n videokaart er bij..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan