Als eerste, Firefox is een geweldige browser.
Gebruik hem nu twee weken intensief en vergeleken met IE een uitvinding.
Maar nu,
Ik probeer nu downloadmanager (versneller) Winget te integreren in firefox.
Acties uitgevoerd:
na winget geinstalleerd te hebben, kopieren bestand winget.dll naar pluginMap van Firefox en naam wijzigen in NPwinget.dll
In Settingsmenu van Winget in map intergration IE niet als standaard instellen. (d.m.v. vinkje weghalen)
Hypothese: Nou zou hij het moeten doen.
Dus niet.
Verdere Acties: Met RMuisknop op logo Winget drukken (rechtsonderaan in taakbalk) en Intergration aanvinken. (gerucht gehoord dat hij aangevinkt moet worden)
, maar dan gaat de instelling in de settingsmenu van Winget Map Intergration over naar IE als Browser.
De koppeling Met Winget Kan ik trouwens ook niet vinden in het optiemenu van Firefox-download-Plugins
Heeft er iemand hier al ervaring mee?
Of weet nog andere oplossingen.
Bij voorbaat dank,
Sinned
Gebruik hem nu twee weken intensief en vergeleken met IE een uitvinding.
Maar nu,
Ik probeer nu downloadmanager (versneller) Winget te integreren in firefox.
Acties uitgevoerd:
na winget geinstalleerd te hebben, kopieren bestand winget.dll naar pluginMap van Firefox en naam wijzigen in NPwinget.dll
In Settingsmenu van Winget in map intergration IE niet als standaard instellen. (d.m.v. vinkje weghalen)
Hypothese: Nou zou hij het moeten doen.
Dus niet.
Verdere Acties: Met RMuisknop op logo Winget drukken (rechtsonderaan in taakbalk) en Intergration aanvinken. (gerucht gehoord dat hij aangevinkt moet worden)
, maar dan gaat de instelling in de settingsmenu van Winget Map Intergration over naar IE als Browser.
De koppeling Met Winget Kan ik trouwens ook niet vinden in het optiemenu van Firefox-download-Plugins
Heeft er iemand hier al ervaring mee?
Of weet nog andere oplossingen.
Bij voorbaat dank,
Sinned