Winkel-advies gezocht..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark N

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Hallo!

Ik heb nu eindelijk genoeg gespaard om een pc te kopen, en ik ga hem zelf bouwen.
Maar nu ik de onderdelen wil ga bestellen, kan ik eigenlijk geen enkele winkel vinden
die alles heeft.. Ik gebruik Tweakers Pricewatch om de laagste prijs te zoeken,
maar mijn processor is bij 1 winkel weer 40 euro goedkoper, terwijl bij de ander ik iets van €20 op mijn videokaart bespaar.
Het leek mij het handigst om alles bij 1 winkel te bestellen, IVM dat ik alles dan op dezelfde dag binnen heb.
Weten jullie nog een webwinkel(het liefst in de buurt van NH IVM verzendkosten)
waar losse pc onderdelen goedkoop zijn?
Of zal ik gewoon alles los bestellen bij verschillende winkels?

Grt,
-Mark

Hoi,

Ik zou naar het eind bedrag kijken of daar veel verschil in zit en wil je van elk onderdeel het goedkoopste ja dan wordt het her en der aankopen, over het algemeen is Azerty en 4 launch redelijk goedkoop.

Laatst bewerkt:
Wat denk je dat kost als je bij meerdere winkels besteld?Kost je dus extra verzendkosten.Vraag me dan af of je in totaalplaatje er wat mee opschiet.

hmm nou hij zegt zelf dat hij er 40 euro op bespaard bij een winkel voor de cpu
en 20 voor de gpu

ik denk dat verzend kosten rond de 8 euro liggen per pakket

Klopt...

Ff verder afhankelijk verder van hoeveel/welke winkels en tegen welke verzendprijs
Daarbij is een gemiddelde verzendprijs van 8 euro laag.12-15 euro voor een videokaart zijn er ookal die dat berekenen.

Een rekensommetje voor hemzelf dus.

ik heb net eens in pricewatch rond lopen snufellen is wel grappig
de winkels waar ik het goedkoopst uit kwam waren 4AllShop.nl DataByteshop.nl salland.eu Afuture.nl en 4launch.nl
door tweakers webreview worden die winkels goed beoordeeld

het verschil in prijs zat tussen de 1 en 5 euro dat is erg dicht opelkaar

alternate.nl was 20 euro duurder

klikerdeklik

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan