winkel die een Antec nine hundred op voorraad heeft!

Status
Niet open voor verdere reacties.

luckyking

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2007
Hallo mensen

ik zoek dringend een Antec nine hundred in de omgeving van AMSTERDAM
ik bedoel een winkel die een antec op voorraad heb en die ik IN de winkel kan ophalen want heb hem al 2x bestelt en 2x geannuleerd omdat ik al meer dan een maand wacht nu.

kan iemand me dringed helpen!!!

ja maar deze zijn niet in de winkel op te halen en bestellen duurd echt te lang ik wil niet nog 1 week wachten. ben best ongeduldig geworden:P
heb hem zelf 1x bij azerty bestelt. en 1x bij alternate bij bijde 1 maanden moeten wachtn als ik mailde was het jaa we hebben ze niet meer op vooraad terwel op de site staat dat ze het wel hebben.
dus wil ik er 1tje in de winkel kunnen halen weet iemand waar er nog 1 te koop staat??

Heb je naar de winkels gekeken die ik genoemd heb in dit topic?

Heb je naar de winkels gekeken die ik genoemd heb in dit topic?

ja heb ik gedaan en die kende ik allemaal ookal.
maar ze hebben de kast niet in de winkel op voorraad.
alleen in hun opslagplaats.

naar hd heb ik zelfs gebel. en die zeiden dat het rond de 4a 5 dagen gaat duren voordat die bij hun in de winkel ligt als ik hem bestel.

als het goed is is voorraad vorraad

anders klopt hun systeem niet toch?

succes:thumb:

zou mijn baas niet goed vinden haha
heb zelf nog niet meegemaakt.maar goed gewoon proberen.

succes en fijne dagen nog

Mijn ervaring met Cool-prices is dat als ze zeggen dat er iets op voorraad hebben, dat het dan ook zo is. En ze verzenden ook nog eens dezelfde dag, als je voor 4 uur bestelt geloof ik, en dan heb je 'm de volgende werkdag in huis.

Heeft iemand ervaring met URL="http://www.sallandautomatisering.nl/"]http://www.sallandautomatisering.nl/[/URL] ??

ik wil de nine hundred daar bestellen is op voorraad. maar heeft iemand slechte of goede ervaringen mee??

Ik heb goede ervaringen met sallandautomatisering. Je krijg keurig een mailtje als je bestelling verstuurd is. Deze kun je via tracking volgen. Ik heb er een CPU koeler besteld. Thermalright XP-90C.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan