winkel gezocht voor router

Status
Niet open voor verdere reacties.

doe-dit-dan

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2001
Hoi,wie weet bij toeval,in welke gewone pc-winkel men een router van draytek,de vigor 2200E kan kopen
via draytek.nl kom ik alleen uit bij prof.bedrijven

dit ivm.het motorola (eurodocsis) modem van wanadoo

liefst rondom Utrecht
TIA

Weet je zeker dat het gaat werken wanadoo heeft namelijk zelf software geschreven voor de motorola modems zover ik weet is er nog geen router die werkt met deze software.
Zelf niet als ze vpn ondersteunen.
Maar als het werkt wil je dan dit eff vermelden .

Thankx

tja

Hoi Jackass,nu ik mij er meer in verdiep,kom ik er achter dat draytek vigor 2200E,wel kan werken,alleen met beperkingen

het wordt dus ff wachten totdat,men er eentje uitbrengt,die wel goed en zonder berperkingen gaat werken

bedankt voor de tips

sorry voor de late reactie

Hoi Headout,op deze pagina word gesproken van een voorlopige oplossing het wachten is op een up-date van de firm-ware

draytek

LET OP!, ik heb via de casema de cable, en heb ook een dray-tek router gekocht. Het werkte echt van geen kant!
Mijn advies, wacht met een router totdat de draytek met een upgrade komt voor het DOCSIS. Het is een dure grap die niet werkt, en als je de router terug wil brengen doen ze nog moeilijk ook! Gewoon wachten, er komt binnekort iets uit hoorde ik.

Waar heb je hem gekocht

Hoi PC-user,waar heb je die router gekocht,en welk type is het geweest

heb je ook op de site van draytek de handleiding gevolgd??????

Werkte dan wel,maar met beperking en nadeel

Ik had de vigor2200E, bij informatique vandaan. Ik heb de instrucites op de site gevolgd, en diverse malen met de helpdesk gebeld: 0900-draytek. Ze wisten er geen raad mee. Het komt overigens door dat EuroDocsis. Dat is in heel europa ingevoerd voor kabel-providers. Dray-tek kan dus nergens in europa haar 2200E router kwijt want de usb adsl modem werkt er ook niet mee. Ik heb gisteren nog met draytek gebeld, en er word binnen nu en een kwart jaar een andere router of een firmware upgrade verwacht. Het eerste leek hun logischer, dus kan je de 2200E alsnog de deur uit doen!

Succes ermee

Werkt niet, zelfs draytek weet er geen raad mee, dus heeft geen nut om hiermee door te gaan. Als je geluk hebt doet ie het wel, maar 9 van de 10 keer lukt het mensen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan