• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

winkelmandje

Status
Niet open voor verdere reacties.

frank_koreman

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2006
hallo allemaal,

met veel hulp van een aantal mensen op dit forum ben ik uiteindelijk tot dit bestand gekomen. BKRS bar kassa registratie systeem. het kan misschien hier en daar wat rommelig overkomen, maar het werkt tot nu toe.
ik heb nog twee vragen:

1. kan iemand mij een code geven om de twee beveiligingen in werking te laten gaan bij het opstarten van het bestand? zo moeten ook alle opdrachtknoppen (behalve de twee "lock" en de twee "unlock") automatisch disabled worden.

2. als men op het grote gele logo drukt komt er een userform met dranken en namen. nu wil ik graag dat als er iemand komt de dranken aangeslagen kunnen worden. deze worden dan eerst op een rijtje gezet. dus bijvoorbeeld 4 cola en 3 bier. dan moet de naam gekozen worden/ of gast waarna men op een knop "contant" of op een knop "opslaan" moet kunnen drukken. de gast moet altijd contant betalen. bij opslaan moet de procedure zoals die nu is in werking gaan.
de reden waarom ik de gast ook wil toevoegen is, omdat ik er nog een voorraad-sheet aan toe wil voegen.
kan iemand mij helpen?

Laatst bewerkt:
is mijn vraag te vaag? of moet ik misschien een voorbeeldbestand maken met alleen de lay-out met knoppen etc, dus zonder de codes?

of weet iemand misschien een excel bestand te vinden dat ongeveer dezelfde werking heeft? dan kan ik het misschien zelf uitzoeken.

groet, frank

je moet ook eerst de blokkering opheffen.
het wachtwoord van de bovenste unlock is: "hertogjan"
het wachtwoord van de onderste unlock is: "8412946728106407"

dan kun je wel bij de andere bladen komen.

had ik er misschien bij moeten zetten.

sorry.

frank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan