Winkelwagensysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xalted One

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2003
Ik ga een webwinkel beginnen en heb ik dus een winkelwagensysteem nodig. Kan dat op een of andere manier van HTML/Javascript? Op sommige webwinkels zie ik namelijk wel met HTML maar dan ook met coordinaten, maar daar snap ik niet zoveel van. Dus mijn vraag of je een winkelwagensysteem met HTML/Javascript kan maken en zoja hoe moet dat of waar kan ik het vinden?

Ik weet dat het met PHP kan, maar heb 0,0 ervaring met PHP, kan het wel leren maar wil dus op korte termijn beginnen.

bvd

Ik ben bang voor je dat als jij een webwinkel wilt maken en je winkelwagensysteem met javascript wilt maken, dat je geen enkele klant krijgt. Ik zal daar nooit of te nimmer iets bestellen, simpelweg omdat het niet te beveiligen is en daardoor dus ook mijn gegevens niet beveiligd zijn.

Olav

sja, begin dan maar vast met PHP leren of 'n leuk bijbaantje zoeken om 't weer uittebesteden aan iemand die zo'n ding wilt maken. Tis onwijs moeilijk om zoiets te maken (je leert er wel onwijs veel mee).

Maar voor PHP vragen kun je altijd hier terecht en zal een van de nederige PHP phr34kz je te woord staan. Op dit moment is er eentje afwezig maar we redden 't wel :p

Heb al een baan als Architect, maar ga het niet door iemand anders laten doen omdat ik het zonde van het geld vindt. Ik informeer maar wat :)
Mijn vader neemt wel een PHP boek mee van een collega van zn werk dus misschien kom ik er verder mee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan