winks

Status
Niet open voor verdere reacties.

MINET

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2000
Berichten
269
hallo

in msn kun je winks gebruiken/
weet iemand waar deze opgeslagen zijn.
mer vr. gr
minet
windows xp
msn 7.0
 
deze zijn opgeslagen als dat bestanden en daar kun je niks mee verder ik heb al geprobeerd ze terug te zetten na format maar dat haalt niks uit
 
hallo lokoloko,
ik heb via zoeken gezocht naar dat files,maar kon ze niet vinden.
weet je ook waar ze opgeslagen worden
minet
 
C:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\
denk ik...

Application Data is een verborgen map en kan je weergeven door in de verkenner op EXTRA te klikken, dan op MAPOPTIES, en dan onder het tabblad WEERGAVE het bolletje voor "verborgen mappen weergeven" aan te klikken.
Dit kan je daarna weer ongedaan maken door het bolletje weer bij de andere optie te zetten.


James:)
 
Beste James007,

Waar de Winks zijn opgeslagen dat vroeg ik me nou ook af,
nou ik dus Googlen, en nergens de juiste antwoord,

James007 :)thumb: Jij had de juiste antwoord :thumb: )

Petje af :D
 
Kijk eens in C:\Documents and Settings\"Jouw gebruikersnaam"\Application Data\Microsoft\MSN Messenger
De mappen die hierin staan bevatten ook de Emoticons/ Avatars en Achtergronden die je zelf hebt ingevoerd. Ze staan daar als een .DAT bestand. Maar als je daar een kopie van maakt en de bestandsvorm wijzigt naar bv. .JPG heb je de afbeelding ook. (Is makkelijk als je ooit een gedeelde achtergrond hebt)


bron:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=207963
 
Geplaatst door lokoloko
Kijk eens in C:\Documents and Settings\"Jouw gebruikersnaam"\Application Data\Microsoft\MSN Messenger
Is dat niet dezelfde map?:confused:

James:)
 
Allemaal leuk en aardig maar ben niet zo content met die winks. Zo kun je ze tegenwoordig niet meer bestellen via Prepaid. Je moet dus een abonnement hebben of een visa kaart of zo. Lekker is dat. En een contact adres hebben die gasten ook al niet. Vraag me af of ze wel ingeschreven staan bij kvk:mad:
 
400??? Bij 200 loopt ie al vast als je winks aanklikt.:(

James:)
 
Leuk dat jullie een abonnement hebben met prepaid kun je niks meer bestellen :evil:
 
Sommige winks zijn gratis ja, maar andere winks van msn messenger moeten gewoon betaald worden ja.
 
Helaas mag ik er hier niet over uitwijden volgens de regels
 
Interessant gegeven maar ja daar heb ik niks aan....:rolleyes:
 
als je goed googeld en zoekt op gratis winks, dan kom je vanzelf op de juiste sites waar je ze zo per 222 tegelijk kan installeren en dat zijn niet alleen winks maar ook moods.

ff doorzoeken en je vind ook een ripper van blue mountain, kan je zo elke winks van blue mountain toevoegen GRATIS Ja,


Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan