winload.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

K@RTJE

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Berichten
434
hallo

Ik heb Vista weer aan de praat maar nu is mijn Dualboot weg. Ik heb Vistaboot Pro geinstalleerd en die geeft aan dat het bestand "F:\windows\systeem32\winload.exe is missing" Weet iemand hoe ik die terug kan plaatsen of zou ik dit mbv Vistaboot kunnen repareren ?

Op mijn C schijf staat Vista

Op mijn F schijf staat XP Pro
 
Hoi !

Opstarten van de XP-CD, kiezen voor R(epair), aanmelden bij de juiste (XP) installatie, admin. ww invoeren of gewoon enter.

Achter de prompt trommel je: fixboot.

Daarna exit.

Nu kun je met VistaBootPro je dual-boot screen op orde brengen.

Greetz,

Harry.
 
Wachtwoord

Harry

Ik heb zelf geen wachtwoord ingevoerd. Ik loop vast wanneer ik een wachtwoord moet invullen.

Ik kies voor Repair , meld mij aan bij F:WINDOWS , druk op Enter. Windows wil een wachtwoord.

Hoe kan ik erachter komen wat het wachtwoord is ?? Of is er een trucje om dit te omzeilen ??
 
Reactie

Harry

Bloed zweet en tranen maar het is gelukt !! Ik heb een Hiren's Boot CD gevonden en heb geprobeerd met pasword Cracker etc geprobeerd het password te resetten maar dit was een doolhof zonder eind.

Rebuild partition bracht XP weer terug ( Vista pleite) en heb toen via de installatie DVD een herstel gemaakt ( opstart herstellen ) en whalla alles is weer terug. :thumb:
 
Hoi !

Fijn dat het gelukt is !

gREETZ,

hARRY.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan