winlogon.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lode2008

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Berichten
680
In code stijl. via smartphone. bij opstarten. melding winlogon.exe ongeldige instzllatiekopie crogram files\search resulats toolbar\datamngr\apcrtldr.dll is niet geschikt voor windows of bevat een fout. en er komen er nog verschillende meldingen die ik dan afvink en uit eindelijk start windows op. maar ik kan niet met firrfox op internet of geen mails. enkele voorbeelden metdelfde verwijzingen met dezelfde tekst. logonui.ex, Artboker.exe. Userinit.exe. dwm.exe. explorer.exe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de hoofdletters aangepast naar normale tekst. Hoofdletters staat zo schreeuwerig en is niet nodig.
 
Ik heb al tot tweemaal een herstelpunt terug gezet en alles blijft zoals het is. Ik heb nu terug verbinding kunnen maken met internet en via Firfox, maar er komen nog steeds meldingen op dat er een ongeldige installatie is van bepaalde zaken. Meestal wordt er verwezen naar "datamngrldr.dll niet geschikt is voor windows of bevat een fout. Lode
 
Ik heb zo eens zitten lezen wat al die menuutjes inhouden en die zaten haast allemaal in de MAP Programes Files\ContinueTosave en ben dan gaan kijkene en verder zoeken op het net en heb dat verwijderd en nu is alles terug in orde. Was een SPY ware
Dank alleszins voor de tips en groeten van Lode
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan