winmx 3.31

Status
Niet open voor verdere reacties.

koendering

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2004
Ik heb donderdag Kazaa gedownload op mijn pc. Zoekopdrachten verliepen goed. Ik kreeg echter telkens bij het opstarten van mijn pc een foutmelding. Na het wegklikken hiervan kon ik pas verder. Hierna heb ik op vrijdag winmx gedownload.
Ik heb gisteren vrijdag dus, winmx gedownload op mijn pc (besturingsysteem is windowsXP).Internetten doe ik via kabel met een "wireless access point" krijg wel verbinding, echter bij ingeven zoekopdracht "search" geen resultaten maar enkel de mededeling "waiting for results". Heb kazaa software verwijderd via configuratiescherm, mijn systeem 2 dagen teruggezet en opnieuw winmx geinstalleerd. Het zoekprobleem blijft exhter.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen daar ikzelf helaas weinig verstand van PC heb.

Alvast bedankt.

Allereerst staat hij op Any Connection (alle verbindingen in de NL versie).
En ook Any File Bitrate als je wat anders zoekt dan MP3`s.
Gaat het dan wel?
Hoe heb je gezocht ?
Het is verstandiger om niet uitgebreid te gaan zoeken.
Alleen de artiest kiezen is en dan daar je nummer van de artiest uit zoeken geeft veel betere resultaten.
Op de deze site staat een hoop over WinMX.

Op http://www.museekster.com/ kan je hem in het Nederlands krijgen.

Bedankt voor de suggestie. Het blijkt bij nader inzien aan mijn (door de leverancier geleverde) firewall te liggen. Heb deze van high naar medium gezet en het loopt nu als een tierelier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan