winmx tips

Status
Niet open voor verdere reacties.

DENNIS90

Banned
Lid geworden
8 sep 2001
Ik heb een site gevonden, met echt vette tips voor winmx, ik weet niet of ik die link mag geven, en wel jammer op die site staat dat je versie 3.33, kan downloaden, maar je krijgt steeds 3.31, maar de tips zijn wel echt cool.

Laatst bewerkt:
In een andere tread hoorde ik wel dat er een nieuwe versie van WinMx aankomt. (Gehoord van de maker van de Hollandse Winmx)
Ik begrijp eigenlijk niet waarom er zo nodig een aanpassing gemaakt moest worden voor een Hollandse Winmx. De complete WinMx in het Hollands is er al een paar maanden. Je kunt dus net zo goed de Hollandse direct downloaden i.p.v. de Engelse aan te passen. :)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Elisa
In een andere tread hoorde ik wel dat er een nieuwe versie van WinMx aankomt. (Gehoord van de maker van de Hollandse Winmx)
Ik begrijp eigenlijk niet waarom er zo nodig een aanpassing gemaakt moest worden voor een Hollandse Winmx. De complete WinMx in het Hollands is er al een paar maanden. Je kunt dus net zo goed de Hollandse direct downloaden i.p.v. de Engelse aan te passen. :)

O dat wist ik niet.

Sharepoint geeft ook een soort programmaatje zoals LeecHammer.

Waar ik die Hollandse WinMx vandaan heb kan ik niet meer achterhalen. Ik heb Winmx dutch nog in mijn install zitten. Ik kijk even of het met een bijlage lukt.

Ik vraag me af of ze verschillend zijn. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat LeecHammer er mee overweg kan ;)

Laatst bewerkt:
Gaf ik alleen de vertaling?
Die site komt me trouwens heeel bekend voor :)

Niets is hier raar. We hebben allemaal wel eens iets wat we niet kennen. :)
Winmx is een programma waarmee je muziek kunt downloaden. Zo heb je ook KaZaa.

Met KaZaa heb je sneller een liedje maar wel heel vaak in een lagere bitrate 128. WinMx vind je veel meer 320 en 256. Hoe lager het getal hoe meer het liedje gecomprimeerd is en dus verlies aan kwaliteit.

Zodra je 1 van beide programma's hebt geinstalleerd kun je met search intypen Marco Borsato en dan zie je allemaal users die een liedje of een album hebben.

Geplaatst door nteusink
Verplaatst van Internet Explorer naar Internet Algemeen

Die vertaling komt trouwens van http://winmxnl.tk/, Elisa

Die is gestopt trouwens met WinMx.
Heb wel een engelstalige site :
http://homepage.ntlworld.com/j.buchanan/index.html
Maar dat is wel bekend denk ik onder een heleboel WinMx gebruikers.Maar museekster is ook goed.
Er zijn er een heleboel nog steeds negatief over WinMx.Maar dan krijgen ze wel een reactie terug.
En dan ben ik niet de enigste zie ik dan.
Alleen dit als een reden om geen KaZaA te gebruiken.Ben 3 weken bezig geweest om een film binnen te halen daar omdat deze nergens anders te vinden was.Je kan daarmee ,niet normaal ruilen.
Het is vaak ook dat mensen WinMx niet begrijpen merk ik.
Dat geeft niet maar ga dan geen onzin zitten te vertellen .Wat ik op bepaalde Forums wel zie.
MX-Monitor kan je ook gebruiken als alternatief voor Leech-Hammer .
O ja en hier kan je hem downloaden.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Elisa
Niets is hier raar. We hebben allemaal wel eens iets wat we niet kennen. :)
Winmx is een programma waarmee je muziek kunt downloaden. Zo heb je ook KaZaa.

Met KaZaa heb je sneller een liedje maar wel heel vaak in een lagere bitrate 128. WinMx vind je veel meer 320 en 256. Hoe lager het getal hoe meer het liedje gecomprimeerd is en dus verlies aan kwaliteit.

Zodra je 1 van beide programma's hebt geinstalleerd kun je met search intypen Marco Borsato en dan zie je allemaal users die een liedje of een album hebben.

Mijn mp3's zijn over het algemeen 128 ~ 192 kbits en moet wel zeggen dan 192 een stuk beter klinkt dan 128 maar kan het nog beter? (Dus 320 = gewoon perfect?)

Geplaatst door BrEeZeR

Mijn mp3's zijn over het algemeen 128 ~ 192 kbits en moet wel zeggen dan 192 een stuk beter klinkt dan 128 maar kan het nog beter? (Dus 320 = gewoon perfect?)
Onder de 192 vind ik niet om aan te horen.
Maar dat is mijn mening.En over die max 128 daar is altijd wat aan te doen.Hoewel ik niet iedereen aanraad om in het register te gaan rommelen.

mp3's met VBR gecodeerd zijn imo het beste, maar dit wordt toch niet veel gebruikt. Het voorkomt overhead en geeft goede kwaliteit.

Hoe komt het toch dat je Japanse tekens niet goed ziet.

Terwijl die wel op me Xp zit.Kan het wel niet lezen maar het is z`on raar gezicht.
attachment.php

Bijlagen

• winmx japans.jpg
    winmx japans.jpg
    14,6 KB · Weergaven: 137
Geplaatst door edwinus

Onder de 192 vind ik niet om aan te horen.
Maar dat is mijn mening.En over die max 128 daar is altijd wat aan te doen.Hoewel ik niet iedereen aanraad om in het register te gaan rommelen.

Nog even offtopic maar waar vind ik dat precies dan? Hogere kwaliteit is natuurlijk altijd mooi meegenomen.

Dit heb je niet nodig als je KaZaA-Lite gebruikt .
Was ik vergeten te vertellen.
Daar is dat al gedaan.
Type LimitBitrate in bij zoeken .
Daar verander je de waarde 1 in 0.
Zo dus:
attachment.php

Maar ik gebruik KaZaA heel zelden.

Bijlagen

• register limitbitrate.jpg
    register limitbitrate.jpg
    4,6 KB · Weergaven: 110
Laatst bewerkt: