/winnt/system32\config\system

Status
Niet open voor verdere reacties.

jojo-lo

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2006
Hi all ik heb zo een slechte ervaring nooit gehad met computers!
ik kan mij windows 2000 pro niet meer starten ik krijg de volgende als ik mijn pc start.
ik boot met windows xp home en windows 2000 pro (Multiboot systemes) ik kies voor 2000 en na een paar second krijg ik de bestanden zijn beschadigd of kan niet vinden /winnt/system32/config/SYSTEM .
ik heb via een ander hardschijf geboot en wat in de config map stond vervangen door een kopie die ik van C: map had gemaakt.

maar steeds de zelfde fout.
ik wil echt de data en geïnstalleerde programma’s niet kwijt!
ik heb de hardschijf naar een ander pc verplaatst en toen start de schijf niet meer geeft disk not fond klik Ctrl+Alt+Del op nieuw te starten.
wat kan ik nog meer proberen kan ik met een cd van win 2000 pro of de 4 diskette de bak weer aan de praat krijgen?

plz heeeelp

Dat is zeer duidelijk geschreven en leesbaar.:confused: , not.
Maar toch kunnen ontcijferen.

Je kunt toch met de XP opstarten, en daar het systeem bestand, uit een herstelpunt halen, in de w2k.

Je kunt niet zomaar een willekeurig systeem bestand erin gooien, dat werkt niet, alleen in/van dezelfde computer, en windows versie.

Een tutorial, erover.

\winnt\system32

Hi bedankt voor je reactie.
ik kan niet via Windows home booten want hij was nooit geactiveerd en dus ik kan niet inloggen wat ik gedaan heb eerst met een linux cd geboot en de bestanden in config map vervangen door het zelfde bestanden dat ik een tijd geleiden van de c schijf had gekopieerd.
maar toch deed hij niet.
dus ik heb nog niet geprobeerd om de bestanden uit een herstelpunt halen,
hoe dat moet weet ik ook niet.
kan je mij vertellen of naar een goede howto verwijzen?
en volgende probleem is dat ik de hardschijf op een paar ander pc ook geprobeerd maar dan zegt hij dat geen besturingssysteem gevonden ik ben bang dat ik geen stom dingen gesteen gedaan heb met de pc.

Ik denk het beste Domunenten veilig stellen als het mogelijk is. Format C en (legale) XP installeren

dus ik heb nog niet geprobeerd om de bestanden uit een herstelpunt halen,
hoe dat moet weet ik ook niet.
kan je mij vertellen of naar een goede howto verwijzen?
en volgende probleem is dat ik de hardschijf op een paar ander pc ook geprobeerd maar dan zegt hij dat geen besturingssysteem gevonden ik ben bang dat ik geen stom dingen gesteen gedaan heb met de pc.

Staat toch in die link, enne , je kunt niet zomaar een schijf in een andere pc hangen, en ermee opstarten, de hardware is toch anders.

Recovery

Staat toch in die link, enne , je kunt niet zomaar een schijf in een andere pc hangen, en ermee opstarten, de hardware is toch anders.

ja weet ik maar soms het helpt wel hoor heb vaker geprobeerd.
maar goed.
hoe kan ik uit een herstelpunt de gegevens terug halen.
als ik niet met windows xp kan booten kan ik dan met opstart cd van win 2000 pro of opstart diskette van win 2000 dit doe en plz ik ben iemand die graag tips en handleidingen wil volgen.
tinxx

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan