WinRAR bestand starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DavidGrent

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2011
Hoi,

Ik heb een spel gedownload.
Ik heb 33 stukjes gekregen.
Dit heb ik met WinRAR ingepakt.
Ik wil de setup en het spel spelen, maar als ik dubbelklik op het spel start de PC WinRAR.
En dan zie ik bovenaan een mapje en daaronder alle 33 stukjes.
Wie kan mij helpen?

David :)

Je hebt dus 33 .RAR bestanden ingepakt?
Pak ze uit, klik met de rechtermuisknop op>Hier uitpakken.
Dan pakt hij alle 33 bestanden uit in een nieuw mapje, in deze map staat als het goed is je setup!
Succes!
Bluetooth

Je wilt het spel installeren?

Dus je hebt 33 WinRar bestanden, als het goed is hebben zal allen 33 een naam met op het eind een cijfer, de bovenst heet dan zo "naam(.r)0" ongeveer. Dat gaat vervolgens zo door tot "naam(.r)33" als nou "naam0" opent en vervolgens naar een setup zoek kan je hem dan wel installeren?

Het is misschien een beetje onduidelijk maar je moet dus opzoek naar setup in één van de WinRar mapjes waar het getal 0 of 00 in voor komt.

Je kan het anders evetueel even mounten met een mountings programma; DeamonTools.

Even een voorbeeld:

Zoals je ziet zie je allemaal verschillende WinRar bestanden en dan heb je dus op het plaatje "(.r)00" nodig, deze zal jij waarschijnlijk ook nodig hebben "(.r)00"of "(.r)0"

Maak anders even een screen-shot als je het niet snapt.

Laatst bewerkt:
Als ik mijn mapje open en dubbelklik op Conquest.part1 (zo heet het spel; Lord of the rings Conquest, er staat dus geen ''.r00'' of ''.r01'') start hij WinRAR en dan staat er links in beeld '' up by kokonovip'' zo heet de server ''kokonovip3''. Ik zie dus nergens ''setup''.

Kun je voor de duideljkheid een screenshot uploaden?
Heb je dit spel gedownload via een torrent?

Er staat alleen ''up by kokonovip''.
Ik heb het gedownload via mediafire.com.

Ik kan bij mijzelf er geen voorstelling van maken hoe het eruit zou kunnen zien. Graag een screen-shot. Dan kunnen we vast beter helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan