Winrar bestanden installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Beste lezers,

Kon deze vraag, of iets in die trant, niet vinden. Heb mijn Winrar bestanden uitgepakt maar nu lukt het me niet om deze daadwerkelijk te installeren. Er wordt geen verwijzing naar een dergelijke actie gegeven.
Wie kan mij helpen?

Met dank,

Marc

Zelf pak ik zo'n Winrar bestand uit in een nieuwe map om alle losse bestanden (soms één bestand) na het uitpakken ovezichtelijk bij elkaar te hebben.

Dan op zoek naar een set-up bestand of exe-bestand. En daar op (dubbel)klikken.

als je die rar's uitgepakt hebt wat krijg je dan voor bestand of bestanden???

Als het software betreft zal er ongetwijfeld een setup bestand of exe bestand bij zitten. Is het een film, dan is het een iso of een map met vobs etc. die kun je slepen in bv windows media player.

Bedankt voor de reactie beiden. Als ik de (Need for Speed Carbon) ISO map open zit er inderdaad een setup bestand bij. Heb ik geopend en uitgepakt. Hij pakt in totaal 2 keer uit - de tweede maal met 'extracting compressed zip' - om dan uiteindelijk te sluiten. Als ik dan Setup opnieuw open begint het riedeltje weer van voren af aan zonder aan de daadwerkelijke installatie te beginnen. Welk bestand ik hierna (niet alleen setup) dan in de map open er gebeurd niets anders dan alleen uitpakken of helemaal niets.

Iso van spel kun je mounten in bv Daemon tools. dat hoef je niet te installeren.

Bedankt voor de hulp. Heb hem onder image naar een CD gebrand. Werkt nu wel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan