winrar.iso

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Slyzz

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2005
Ik heb het spel MOHPA gedownload en heb het goed mogen ontvangen .
Heb een .cue en een .iso file de .iso file is alleen in winrar ontvangen.
En als ik dat wil uitpakken dan geeft dat een foutmelding nl.(archief heeft een onbekend formaat of is beschadigd).
Ben al op de site van Tazzman geweest maar kan daar ook geen goed antwoordt op vinden.

Groetjes The Slyzz:rolleyes:

de iso is in winrar ontvangen?

zet hier eens de bestandsnaam neer

Medal Of Honor-Add On-Pacific Assault Cd1.cue = kladblok

Medal Of Honor-Add On-Pacific Assault Cd2.cue = kladblok

Medal Of Honor-Add On-Pacific Assault Cd1.iso(winrar)

Medal Of Honor-Add On-Pacific Assault Cd2.iso(winrar)

Als ik de image wil branden geeft ie het volgende aan :
D:\Program Files\eMule\Medal Of Honor-Add On- Pacific Assault Cd1.bin niet openen.

Als ik dan op ok druk komt de volgende melding tevoorschijn:

Er is een fout opgetreden bij het laden van het cue sheet-bestand 'D:\Program Files\eMule\Medal Of Honor-Add On- Pacific Assault Cd1.cue'. (Lijn1)

TheSlyzz:rolleyes:

copieer eens een combi van 1 cd (cue en iso) naar een ander mapje en hernoem extentie .iso eens naar .bin kijken of ie hem dan wel pakt (wel copieren he dan hou je je originele bestand nog)

:) Stop even met uitpakken met Winrar want dat is de bedoeling niet
Het is een image, dus die moet je branden op CD met Nero of met een virtual CD mount programma mounten, zoals daemon of alcohol 120.

Het feit dat het weergegeven wordt als Winrar bestand komt omdat de extensie ISO aan winrar is toegekent tijdens zijn installatie, maar dat wil niet zeggen dat winrar deze goed kan openen.

Howdy ,

Hoi Paintje waar jij op doelt snap ik niet zo veel van
heb Daemon gedownload maar daar snap ik nog minder van:( vooral het gedeelte waarin je zegt dat je het moet"mounten"met Daemon of Alcohol120%
en de optie welke Jheroen opnoemt werkt niet ,geeft dezelfde fout aan.

hebben die boefjes soms een trucje met de download uitgehaald?

TheSlyzz:rolleyes:

nog ff het volgende heb ff de .cue files gecheckt maar die verschillen alletwee, kan dat het misschien zijn?

FILE "Medal Of Honor - Add On - Pacific Assault Cd1.bin" BINARY
TRACK 01 MODE1/2352
INDEX 01 00:00:00

FILE "Medal.Of.Honor.-.Add.On.-.Pacific.Assault.CD2.bin" BINARY
TRACK 01 MODE2/2352

misschien ligt hier het probleem

:confused: :confused: :confused:

Laatst bewerkt:
Zo moeilijk is het niet hoor dat mounten, start daemon ( opzich gebeurt er dan nog niks ) maar in je taakbalk rechts krijg je het rode icoontje van daemon.
Dan rechtermuis op het icoontje > virtual CD/DVD Rom > device0: No media > Moutn Image
Nu blader je naar je CUE file ( de ISO moet ook in deze map staan) en open je de .CUE, en klaar is klara :)

Als het een autorun CD is start hij waarschijnlijk op anders moet je even naar 'Deze Computer' en zie je dat er een nieuwe schijf is bijgekomen met het spel

En het is geen truc hoor, je kan het natuurlijk ook gewoon op CD branden maar met daemon kan je hem ook prima installeren.

En die 2 verschillen komt omdat het CD1 en CD2 is, 2 CD's dus

Maar een ander iets....:rolleyes: ik zie dat in de naam staat 'add on' , dus niet het eigelijke spel maar een uitbreiding :confused:

Laatst bewerkt:
Howdy Paintje

bedankt voor je vlotte reactie
even over dat Daemon, ik heb wel door wat je nu bedoelt ,maar ook Daemon geeft een foutmelding nl

Unable to mount image.Cue sheet:line 1- file not accessable.

The Slyzz:(

Aha, nu komt het idee van Jheroen van pas :D

Verander de extensie van het .ISO bestand naar .BIN, en dan zou die het moeten doen.
Overigens nogmaals, de beide bin en cue files moeten in dezelfde map staan en moeten excact dezelfde naam hebben.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Paintje
Overigens nogmaals, de beide bin en cue files moeten in dezelfde map staan en moeten excact dezelfde naam hebben. [/B]

Is natuurlijk niet waar.

uitleg van een cuefile:
Om welk bestand gaat het met daarachter dat het een zogeheten binary (gecompileerd) bestand is
FILE "Medal Of Honor - Add On - Pacific Assault Cd1.bin" BINARY

Hoeveel tracks staan er op en welk type en blockgrootte he bestand heeft
TRACK 01 MODE1/2352

en de tijds aanduiding wanneer een track start

uit de eerste regel blijkt dus al dat een bin en een cue totaal anders mogen heten. als de naam van de bin maar wel in die eerste regel staat maakt het niet uit hoe de cue heet.

als je de cue aanpast naar
FILE "Medal Of Honor-Add On-Pacific Assault Cd1.iso
" BINARY
TRACK 01 MODE1/2352

zou het ook moeten werken mits deze cues bij de isos (als het iso´s zijn) horen.

ISO bestanden hebben geen cue file nodig aangezien die gestandaardiseerd zijn (ISO9660) zijn die altijd het zelfde.

Bin bestanden zijn niet zover gestandaardiseerd dat elk brand programma (of virtueel cd programma) het prettig vind om een cue file te krijgen waar in staat wat voor bestand het is.

dus of de isos zijn geen isos, of de cues kun je gewoon weggooien.

neem desnoods een programma als WinIso om dit te controleren.

Heren Heren en misschien ook Dames

ik ben nu compleet confused!!!

Ik snap er nu helemaal geen hout meer van :(
Ik denk dat ik her hier maar bij laat:(
Ik heb alles geprobeerd wat jullie aangaven ,maar niets schijnt te helpen .

Evengoed hartelijk dank voor de pogingen om dit problem tot een goed einde te brengen:thumb:

The Slyzz

:) ik denk dat je er toch niks aan had want het is een add-on, dus een uitbreiding aan het originele spel, dus niet het eigelijke spel zelf, enja Ellasar heeft een beetje complexe uitleg gegeven voor een leek :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan