Tijme
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 jan 2009
Hoi Helpmijer's
Ik heb gister een .rar bestand gedownload. Als ik het bestand wil openen krijg ik twee nieuwe bestanden. een .rar bestand met een film erin ( Password Beveiligd ) en een bestand (password.txt) met dit erin:
Hello,
This video is password protected to stop automated leeching and detection.
To get your password, Please visit: *KNIP
We apologize for the inconvenience.
*
---------
Note: The password is case sensitive. So please enter is exactly as it is displayed.
Have a nice day
Nu ben ik dus naar de site gegaan en heb ik 1 offer gedaan. maar er blijft staan not completed. dus ik krijg het wachtwoord ook niet. nu heb ik ook de andere 2 offers gedaan maar ik heb nog steeds het zelfde probleem.
Iemand enig idee? Lukken de offers bij jullie wel?
Ik heb gister een .rar bestand gedownload. Als ik het bestand wil openen krijg ik twee nieuwe bestanden. een .rar bestand met een film erin ( Password Beveiligd ) en een bestand (password.txt) met dit erin:
Hello,
This video is password protected to stop automated leeching and detection.
To get your password, Please visit: *KNIP
We apologize for the inconvenience.
*
---------
Note: The password is case sensitive. So please enter is exactly as it is displayed.
Have a nice day

Nu ben ik dus naar de site gegaan en heb ik 1 offer gedaan. maar er blijft staan not completed. dus ik krijg het wachtwoord ook niet. nu heb ik ook de andere 2 offers gedaan maar ik heb nog steeds het zelfde probleem.
Iemand enig idee? Lukken de offers bij jullie wel?
Laatst bewerkt door een moderator: