Winrar wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Ik heb een Winrar file voorzien van een wachtwoord als ik het WW invul krijg ik de volgende melding

! I:\CG-Files.rar: CRC niet correct in versleuteld bestand I:\X-Files.rar (Ongeldig bestand of verkeerd wachtwoord.)

het wachtwoord is 100% correct maar de file gaat niet open

Ik doe dan altijd in het menu Command > Repair archive. Heel vaak wordt een onwillig bestand hierdoor gerepareerd. Probeer dat met een kopie. Gebruik ook eens een ander programma om uit te pakken maar je zou zeggen dat er mogelijk dan toch iets anders uit komt als wat je er ingedaan hebt. Kan het programma wat het archief gemaakt heeft te snel afgesloten zijn geweest? Is er voldoende schijfruimte en het zelfde bestandssysteem? Misschien andere uitkomsten door lange bestandsnamen?

Dat is het probleem als ik op de file klik krijg ik alleen het volgende te zien (zie Bijlage)WW.JPG

Dan moet je er ook niet op dubbelklikken om het uit te gaan pakken.

Open Winrar en blader in Winrar naar een kopie van het bestand.
Selecteer het in het venster met een enkele klik.
Ga dan naar het menu Command en kies Repair archive.

Heeft bij het opgeven van het wachtwoord niet per ongeluk de Caps Lock aan of Numlock uit-gestaan? Soms raak je de Caps wanneer je Shift indrukt. Probeer dus ook deze mogelijkheden.

In elk geval lijkt het bestand daar dan niet corrupt te zijn.

Is er voldoende schijfruimte?

Er zijn programma's die het wachtwoord kunnen kraken maar daarmee ben je bij veel tekens al snel enkele dagen bezig.

Soms is er een spatie voor of na het wachtwoord gekomen.

Op deze pagina wordt alle mogelijke software genoemd om corrupte Winrar bestanden te repareren: http://pspwarez.org/topic/4891-problems-with-winrar-incorrect-password-crc-error-click-h

ik heb beide programma`s geprobeerd maar zonder resultaat

Dan zijn er volgens mij alleen nog bepaalde andere mogelijkheden die niet altijd een optie zullen zijn zoals; Googelen naar de bestandsnaam, opnieuw downloaden en op de betreffende computer de gewiste bestanden proberen terug te halen. Volgens mij heb jij je best gedaan. Met vriendelijke groet. Alfred

jammer maar opnieuw downloaden gaat niet was een project waar ik mee bezig was begin ik maar opnieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan