winrar??

Status
Niet open voor verdere reacties.

rieny

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2002
Ik heb een film gedownload hij is 4.03 gb net zijn 87 rar files nu wil ik hem uitpakken en krijg ik aan het eind de melding

schrijffout alleen het ntfs bestandssystemen ondersteunt bestanden groter dan 4 gb

het is een iso file
weet iemand hoe ik hem wel kan openen??
kan iemand mij helpen??

voor zover ik weet zou je een iso-bestand moeten kunnen openen met Nero.

Ik heb ook wel eens ISOBlaster gebruikt, maar weet niet meer precies of dit voor hetzelfde probleem was. Anders zou je dat eens kunnen proberen.

ik kan hem juist niet openen vanwege die melding die ik er bij heb gezet over 4 gb

met winrar ik moet hem toch openen voordat ik hem kan gebruiken met nero??anders krijg ik dat iso bestand niet hoe moet ik hem openen dan met nero het zijn 87 files(rar)

ik baal ervan kan je mij helpen?

Die ISO is dus groter dan 4GB. Als je FAT32 hebt is de bestandsgrootte maximaal 4GB. Je zult een NTFS-partitie moeten hebben.

Groetjes,
Bennie

Het hangt ook af van welke Windows je hebt. Je moet minimaal 2000\XP\NT\2003 hebben. Daarvoor wordt NTFS niet herkend.

Hoe groot zijn al die RARS bij elkaar?

Groetjes,
Bennie

sorry wat vergeten en het is ***lig die 87 bestanden zijn 4.03 gb?is er geen andere oplossing?

Al die RAR-bestanden naar wat cd-tjes fikken en dan op een andere PC met XP, etc en NTFS uitpakken en aldaar die ISO op CD zetten.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan