winrar

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronald buijtend

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2002
Bij het uitpakken van bestanden komt er bij 98% een melding zie bijlage is er wat aan te doen op de computer heb ik plaats zat

Laatst bewerkt:
Bijlagen mogen niet groter zijn dan 100kB :)
Ook alleen maar in formaten bmp, doc, gif, jpg, pdf, png, psd, rar, txt en zip

Welke bijlage?
Zorg dat deze niet te groot is(100kB)

Kennelijk is je hardschijf/partitie op FAT32 geformateerd. Hier kun je geen bestanden groter dan 4GB op kwijt. Je zal deze moeten converteren naar NTFS, mits je besturingssysteem Windows 2000 of Xp is.

Kennelijk is je hardschijf/partitie op FAT32 geformateerd. Hier kun je geen bestanden groter dan 4GB op kwijt. Je zal deze moeten converteren naar NTFS, mits je besturingssysteem Windows 2000 of Xp is.

En dat kan heel makkelijk:
Start > uitvoeren > CMD en dan dit intypen (of plakken):
Code:
convert d: /FS:NTFS /V
Waarbij d: staat voor je schijfletter, welke je wil converteren :)

lama :p

Laatst bewerkt:
Er kan altijd iets fout gaan, maar normaal moet je het zonder problemen kunnen converteren.

koppeling

bij het uitvoeren van het converteren wordt de vraag gesteld dat hij gekoppeld is ,ik heb 1 HD met een C en een D bedoelt men met de koppeling dat ook windows op c mee geconverteerd wordt overigens ik heb win xp home

Overigens zou ik het niet aandurven om mijn C te <s>formatteren</s> converteren (vanuit windows), maar ik weet niet of dat kwaad kan..

Over die koppeling, dat is gewoon nodig om het te <s>formatteren</s> converteren. Bij je D (als daar windows niet opstaat) maakt dat niet uit, sluit wel even alle programma's / documenten etc die op die partitie staan. :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan