winrar

Status
Niet open voor verdere reacties.

HenkyBoy

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2009
Ik ben de veronica's albums aan het binnen halen.
Deze laat ik uitpakken door winrar, alleen ik krijg de volgende foutmelding :de totalepad en bestandsnaam lengte mag niet 260 tekens overschrijden.
Wat moet ik hier aan doen?
vriendelijke groet, henk

Uitpakken op een andere locatie, kennelijk is je pad te diep. Mogelijk kun je het 1 folder "hoger" uitpakken. Eventueel op de root van een partitie eerst uitpakken en dan verplaatsen.

Ik heb 1 schijf van 500GB, deze is alleen voor newsleecher, en hier pak ik het ook op uit.
7-zip doet het wel zonder problemen.
Ik heb deze schijf erin gehangen, en standaard NTFS geformateerd.

Het pad mag niet langer dan 260 tekens zijn, hierbij worden \ en spaties ook meegeteld. Heeft niets met FAT32 of NTFS te maken.
In Windows zijn bestandsnamen doorgaans beperkt tot 260 tekens. In de praktijd moet de bestandsnaam echter korter zijn, omdat deze limiet van toepassing is op het volledige pad (bijvoorbeeld C:\Program Files\Bestandsnaam.txt). Daarom kan het gebeuren dat een foutbericht wordt weergegeven wanneer u een bestand met een lange bestandsnaam kopieert naar een locatie met een langer pad dan de huidige locatie.
Bron;
http://windows.microsoft.com/nl-NL/...le-name-extensions-frequently-asked-questions

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan