Winsock Programmeren (NL Boek)

Status
Niet open voor verdere reacties.

bepetemish

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2007
Hallo,

Ik heb even gezocht op bol.com naar een C++ boek voor winsock programmeren. Helaas niks gevonden.

Nog aanraders? (het liefst nederlands talig)

... boeken kopen op bol.com voordat je weet wat het is?
ik zou zeggen koop iedere dag de krant mischien staat daar ook wel wat in

met andere woorden koop nooit een boek wat je niet door hebt kunnen bladeren, ga naar de bieb bv of naar een goeie computer boeken winkel, de donner in rdam is wel redelijk moet je maar ff op hun site kijken waar een vestiging zit dicht in de buurt bij jou.

iets anders zou zijn iedere week bij de slechte kijken, hier kome oude boeken terecht dus sommige van deze boeken kun je niet eens meer in de winkel kopen terwijl ze de basis perfect uitleggen (omdat ze oud zijn en er nog niets bovenop de basis bestond ;) )

Bol.com geeft meestal genoeg informatie bij de boeken om te weten waar het over gaat. Maar het is inderdaad wel een goed idee om even langs de bib of de slechte in utrecht.

dank.

soms staat er idd wel bij waar het over gaat, maar zelf vind ik het heel belangrijk hoe het geschreven is.
krijg je voorbeelden, tabellen/organigrammen, krijg je lappen code of steeds kleine beetjes, dat soort dingetjes beinvloeden allemaal de snelheid waarmee je door het boek heen komt (dus ook hoe snel je iets leert)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan