WinSpy

Status
Niet open voor verdere reacties.

Towm

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2007
Berichten
11
Hallo, een vriend heeft laatst WinSpy op mijn PC geistalleerd en ik wil er nu volledig vanaf komen.

Ik heb al even wat rond gegoogeld (juiste spelling?) en kwam alleen maar op site s met ingewikkelde en gevaarlijke methodes om WinSpy volledig te verwijderen

Weet iemand misschien hoe ik WinSpy op een veilige (en makkelijk) manier kan verwijderen?

Alvast bedankt, Tom :)
 
Ik ken het programma niet, maar elke software is zo lijkt mij via het configuratiescherm / software te verwijderen.
 
@ Loonytune,
Was dat maar zo, dat elk programma zo eenvoudig te verwijderen was. Helaas is dit in de praktijk zeker niet zo.

@ Towm,
Ik weet uit m'n hoofd niet of WinSpy op de verwijderlijst staat van RogueRemover, maar dit programma spoort dit soort rogue software op en kan veel van dit soort programma's verwijderen, wie weet hoort WinSpy daar ook wel bij. Download het programma hier.

Hier vind je een handleiding van het programma.
 
Het is een soort van spionage programma, eigelijk bedoelt voor ouders die hun kinderen in de gaten willen houden maar het kan dus ook worden gebruikt door mensen die contact hebben met je pc.
Ze kunnen dan filmen wat er zich allemaal afspeeld op je beeldscherm, ook kunnen ze foto s maken enz...

Daarom kun je het dus niet bij Software verwijderen, het is vrij goed beveiligd tegen dat soort dingen.
 
Ja, en daarom moet je dus andere manieren proberen. Bijvoorbeeld RogueRemover.
 
Ik weet niet hoe lang je dit programma al geinstalleerd hebt staan, maar misschien is systeemherstel een optie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan