Winword e.d. : vreemde kuren!

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxhamburg

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2003
Hallo,

Een van mijn pc's (pentium 4, Win2K) heeft vreemde kuren. Bovendien had hij last van een Lovgate wormvirus. Dat zou nu in orde moeten zijn (twee meest recente virusscanners hebben de pc virusvrij verklaard), maar nu krijg ik problemen met een aantal belangrijke exe's 'word, excel, wordpad, enz...) zij sluiten na een korte tijd af met de melding: "... heft een fout gegenereerd en sluit af. Gelieve opnieuw op te starten." Een nieuwe opstart heeft geen enkel beter gevolg. Het probleem blijft! Ik vermoed dat het virus toch nog ergens actief is, maar dit is ook mijn enige gok. Deze pc werd zeer onlangs volledig geformatteerd en opnieuw geïnstalleerd.
Kan iemand mij verder helpen?

Dank,
MaxHamburg

Volg caveman zijn tips op.

Wat is de exacte foutmelding?

En als het niet lukt kan je altijd Office opnieuw installeren, nog een keer formatteren is meteen zo rigoreus.

Dank voor de reactie

Word/Exel zegt: dit programma heeft een fout gegenereerd en zal gesloten worden.

Daarna sluit het programma.

Ik heb Office al volledig weggenomen en opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat... (Office 2000 Pro)

lovgate gefixt

Het probleem werd niet opgelost, maar ik heb zelf een upgrade doorgevoerd van FAT32 naar NTFS, zodat alle beschadigde onderdelen weer in orde zijn. De pc loopt weer gesmeerd.
De beschadegingen waren het gevolg van een lovgate-virus. Eerst heb ik het virus verwijderd en daarna de upgrade doorgevoerd.

Probleem dus opgelost, ten minste als ik de "beestjes" kan buitenhouden.

Groetjes,
Maxhamburg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan