winword.exe heeft een fout gegenereerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxhamburg

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2003
Hallo!

PC: windows 2000 pro, Office 2000

Een van mijn pc's vertoont een vreemd gedrag. Bij opstarten van Word krijg ik steeds deze foutmelding:

"WinWord.exe heeft een fout gegenereerd en wordt gesloten door Windows. U dient het programma opnieuw op te starten. Er wordt een foutenlogboek gemaakt."

Bij heropstarten van Word krijg ik steeds opnieuw dezelfde melding en Word wordt weer afgesloten. M.a.w. Word is onbruikbaar geworden. Een en ander heeft waarschijnlijk te maken met de firewall (ZoneAlarm free edition - voorheen Agnitum Outpost (met zelfde verschijnsel)), maar WinWord.exe staat in de toegelaten applicaties.

Weet iemand hierop raad?

Dank bij voorbaat,

Maxhamburg.

Wanneer je ZA uitzet, heb je dan geen problemen?

Doe eens een office update, of probeer dit eens:

Ga naar start\zoeken\ alle bestanden en mappen
en zoek naar Normal.dot, klik rechts op het bestand normal.dot, naam wijzigen en verander de extentie dot naar old.

winword heeft een fout gegenereed...

Probleem opgelost. Had niets met ZoneAlarm te maken. Zolang de andere pc (met netwerkprinter - gedeelde printer) aanstand, geen probleem. Van het ogenblik dat de printerpc uitgeschakeld was, onstond het probleem. Dank zij de goede raad van een van de leden heb ik gewoon de printerdriver ook op de niet-printerpc geïnstalleerd en alles werkt nu perfect.

Dank,
maxhamburg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan