[WinXP] Breedte werkbalk in taakbalk instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheoR

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2009
Ik heb de volgende situatie: ik heb twee mappen als werkbalk in mijn XP taakbalk staan (zie ook de bijlage).

Nu wil ik de breedte kleiner maken, zo klein mogelijk. Maar dat lukt niet. De map van de naam kan ik niet wijzigen (zakelijk). Iemand een idee?

naamloos.JPG

Hoi,
als je taakbalk niet vergrendeld is, de muisknop indrukken en verslepen tot hij kleiner wordt? De map is normaal opgeslagen in "mijn documenten" daar kun je de mapnaam veranderen volgens mij. Of je moet bij werkbalken de map eerst uitvinken, dan een andere naam geven op de locatie waar hij staat en dan weer toevoegen. (nieuwe werkbalk etc.)
Is alweer een tijdje geleden dat ik me daarmee bezighield, vandaar.
Succes.

Hij wil niet kleiner dan dit, kleiner schuiven kan dus niet.
En zoals ik aangaf kan ik de mapnaam niet veranderen. Is bij mn baas, en die vind het niet fijn als ik projectnamen ga veranderen.

Laatst bewerkt:
Ja dan zal je ook wel geen rechten om dat te doen, dan heeft je baas of systeembeheerder dat zo geregeld dat er niets veranderd kan worden.
Dan moet je toch ook een melding krijgen in de trant van "U heeft geen rechten enz. neem contact op met de systeembeheerder" o.i.d.?

De map staat op de bedrijfsserver, ik kan het wel veranderen. Maar dat mag niet, omdat ik dan dus de projectnaam verander.
De map staat dus niet onder mijn documenten.

@kaneshka,

Ik verzoek je vriendelijk een eigen vraag aan te maken en niet "in te breken" in een bestaande vraag !

Succes en dank je wel,

T

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan