winxp niet te installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter trick
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

trick

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Wat kan de reden zijn dat de winxp installatie op een zeker moment de pc af te sluit?
Tot 3x toe stopt de installatie na het binnenhalen van de installatiebestanden van de win xp cd rom (legaal) Een maal lukte het om tot de F8 opdracht te komen.
De schijf is met Fdisk voorbereid.De schijf extra schoongemaakt...maar zonder resultaat.
Wat kan ik nog doen?

trick zei:
Wat kan de reden zijn dat de winxp installatie op een zeker moment de pc af te sluit?
Tot 3x toe stopt de installatie na het binnenhalen van de installatiebestanden van de win xp cd rom (legaal) Een maal lukte het om tot de F8 opdracht te komen.
De schijf is met Fdisk voorbereid.De schijf extra schoongemaakt...maar zonder resultaat.
Wat kan ik nog doen?

Als je van de XP cd opstart en deze de partites laat maken en laat formateren denk ik dat het goed/beter/best gaat, ik vermoed dat je de partities met fdisk hebt gedaan.

Laatst bewerkt:
Tot 3x toe stopt de installatie na het binnenhalen van de installatiebestanden van de win xp cd rom

de pc start dan opnieuw op ,klik je dan niet per toeval pc starten vanaf cd
dan begint installatie proces weer opnieuw

je moet na herstarten ook niet meer op starten vanaf cd drukken maar door laten gaan ,want hij is met de setup bezig

trick zei:
Wat kan ik nog doen?

1e x dat je xp installeerd ofzo ??

Winxp installatie stopte

Je had gelijk de Bios was gewijzigd naar opstarten van cd rom na dit teruggeplaatst te hebben in de bios ging het goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan