winxp pro en sp2

Status
Niet open voor verdere reacties.

senior

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
992
Ik heb door winxp pro sp2 geinstalleerd. Omdat het downloaden van sp2 zo lang duurt en ook 260 mb is, zoek ik naar de mogelijkheid om een cd te branden met nero waarop winxp inclusief sp2 staat. Kan dat en zo ja ....HOE?

groetjes

senior
 
winxp pro

Bedankt voor je snelle reaktie. Ik heb dit artikel enkele malen geprobeerd, maar het lukt me niet. Het plaatsen van de alle bestanden van de xp cd in een map xp lukt wel en ook het downloaden van sp2 en plaatsen in een map gaat ook nog wel. (ik snap trouwens niet waarom sp2 moet worden gedownload, want die is al geintegreerd in mijn xp pro)
Daarna moet ik in uitvoeren de driveletter veranderen in die waarop sp1 staat. Dat is volgens mij C, maar ik krijg dan de melding dat die niet bestaat. Ik kom dus niet verder. Blijkbaar snap ik het niet(ben ook niet meer de jongste)


senior
 
Lees dit eens en laat het kostenloos opsturen door microsoft.


Overigens wat je hier schrijft : het plaatsen van alles xp bestanden in een map,?? doe je dat van een orginele xp cd?? want dat zal niet lukken dan, je krijgt nooit alle bestanden op die manier om later te kunnen instaleren.
Zou wel een heel gemakkelijke manier zijn om xp te kopieren!!
 
Laatst bewerkt:
winxp

Bedankt voor je reaktie, maar ik geef mijn gegevens niet aan microsoft.



senior
 
winxp

Het is me gelukt met isobuster. bedankt voor de tips.

groetjes

senior
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan