flippieflink
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 jan 2005
Ola,
Systeem:
Dell Inspiron 9400 Core Duo T2300, 60GB HDD, 1GB RAM, Win XPmce SP2
Enige dagen geleden zonder een verklaarbare reden BSOD:
***STOP: 0x00000024 (..., ..., ..., ...) met advies om een CHKDSK /F te doen.
Flink wat zoeken op Google met mijn oude desktop en eindelijk een commandprompt kunnen krijgen. (zoeken in de Dell CD's naar de Win Install )
Lukt NIET om CHKDSK C: /F te doen, herkent hij allemaal niet. Wel een CHKDSK /P en daarna de CHKDSK /R.
Vervolgens start WinXP wel op, met een aantal schoonheidsfouten:
- no supported wifi adapters voor de onboard wifi kaart
- geen Startbalk
- McAfee wil niet opstarten
- etc, etc.
- Zelfs F1 op het bureaublad start niet de help-functie
Denk dan zal een Systeemherstel doen om alles terug op orde te zetten, nee hoor, krijg een foutmelding: System Restore is not able to protect your computer. Please restart your computer, and then run System Restore again.
Al met al zit ik flink met handen in het haar.
VRAAG: Hoe kan ik op een alternatieve manier een herstelpunt activeren van 02/06/06?
PS begin heel hard te denken dat ik een virus of worm heb, maar kan het me eigenlijk niet voorstellen?!
Systeem:
Dell Inspiron 9400 Core Duo T2300, 60GB HDD, 1GB RAM, Win XPmce SP2
Enige dagen geleden zonder een verklaarbare reden BSOD:
***STOP: 0x00000024 (..., ..., ..., ...) met advies om een CHKDSK /F te doen.
Flink wat zoeken op Google met mijn oude desktop en eindelijk een commandprompt kunnen krijgen. (zoeken in de Dell CD's naar de Win Install )
Lukt NIET om CHKDSK C: /F te doen, herkent hij allemaal niet. Wel een CHKDSK /P en daarna de CHKDSK /R.
Vervolgens start WinXP wel op, met een aantal schoonheidsfouten:
- no supported wifi adapters voor de onboard wifi kaart
- geen Startbalk
- McAfee wil niet opstarten
- etc, etc.
- Zelfs F1 op het bureaublad start niet de help-functie
Denk dan zal een Systeemherstel doen om alles terug op orde te zetten, nee hoor, krijg een foutmelding: System Restore is not able to protect your computer. Please restart your computer, and then run System Restore again.
Al met al zit ik flink met handen in het haar.
VRAAG: Hoe kan ik op een alternatieve manier een herstelpunt activeren van 02/06/06?
PS begin heel hard te denken dat ik een virus of worm heb, maar kan het me eigenlijk niet voorstellen?!