winzip melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amorlaura

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2002
Als ik een driver o.i.d. van internet heb gedownload krijg ik regelmatig deze inf.te zien bij een zip file.

"cannot open this file ; it does not appear to be een valid archive If you download this file:try downloading the file again"
weet iemand hier raad mee ? opnieuw downloaden helpt niet.

is het wel een winzip file anders heb je dat andere zipprogr. nodig

Geplaatst door Amorlaura
Als ik een driver o.i.d. van internet heb gedownload krijg ik regelmatig deze inf.te zien bij een zip file.

"cannot open this file ; it does not appear to be een valid archive If you download this file:try downloading the file again"
weet iemand hier raad mee ? opnieuw downloaden helpt niet.

En de nieuwste Winzip downloaden misschien?

Het progr wat ik wil installeren is de trial van psp 8 nl
en ik heb het op 4 verschillende pc's geprobeert dus ik ga denken aan een fout in het progr. Maar div .mensen hebben hemer wel opstaan.

post de link is naar het zip bestand is voor mij acacadabra Hoe moet je dat doen ?

antw. 2 Ja ik wil hem wel in het nl.

Geplaatst door Amorlaura
post de link is naar het zip bestand is voor mij acacadabra Hoe moet je dat doen ?

antw. 2 Ja ik wil hem wel in het nl.

Je klikt met de rechtermuisknop op die link en uit het opduikende menuutje, klik je op Snelkoppeling kopieren.

Dan ga je weer naar dit topic en doe je CTRL+V in je nieuwe bericht. Nu wordt die link gekopieerd in je nieuwe bericht.

1000 x sorrry ik zie tot mijn grote schaamte dat het geen zip file is maar een exe file, maar bij het installeren geeft ie de volgende melding waardoor ik het tyoch niet kan installeren

"dit zelfextraherende,uitvoerbare bestand is beschadigd. De installatie wordt beëindigd"

en hier is dus niets meer mee te doen ?

Geplaatst door Amorlaura
1000 x sorrry ik zie tot mijn grote schaamte dat het geen zip file is maar een exe file, maar bij het installeren geeft ie de volgende melding waardoor ik het tyoch niet kan installeren

"dit zelfextraherende,uitvoerbare bestand is beschadigd. De installatie wordt beëindigd"

en hier is dus niets meer mee te doen ?

Nee. Tenzij je een andere vindt.

Nogmaals, hier staat eventueel de engelse:
http://www.jasc.com/extras.asp

Hartelijk bedankt voor jullie reacties we wachten gewoon op een goeie versie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan