Winzip

Status
Niet open voor verdere reacties.

janny1970

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
Hoi,

Ik moet winzip downloaden omdat ik mp3 niet kan openen en veel e-mails ook niet , nu wil ik er graag 1 die ik ook op floppy kan zetten.
Weet iemand waar ik deze vinden kan, het liefst ook nog 1 waar ik niet steeds op van alles moet klikken voor hij het uitpakt(freeware?).
Bedankt alvast.

Groetjes, Janny

mp3 open je met een mediaplayer, niet met winzip. Emails kun je misschien niet openen omdat je beveiliging hoog staat. Welk emailprogramma en versie gebruik je? Outlook express versie 6?
Groetjes, Tanja

PS Dit is een oude versie, maar klein genoeg voor op een flop http://download.winzip.com/wzipse22.exe

Laatst bewerkt:
Kijk eens of het vinkje weg is bij Outlook express, extra, opties, beveiliging en dan bij opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan. Als die aangevinkt is kun je ook bijna geen bijlages openen.
Groetjes, Tanja

Dat lost in ieder geval je mailprobleem op. Maar je mp3 probleem begrijp ik nog niet. Kun je dat nog iets beter uitleggen?
Groetjes, Tanja

Als ik muziek wil downloaden moet ik dit nu altijd opslaan door er met de rechter muisknop op te klikken, doe ik dit niet en ik wil de muziek luisteren wordt hij niet geopend omdat hij hem niet kan openen, vandaar dat ik dacht dat ik het met winzip moest doen.

Groetjes, Janny

mp3 moet je met een mp3 player afluisteren. Een goede mp3 player is bijvoorbeeld winamp. Maar er zijn er nog tig meer http://www.winamp.com/ Hier kun je winamp downloaden. Winzip gebruik je om ingepakte files te openen. Bijvoorbeeld bestanden met de extensie .zip .rar en nog veel meer. Maar geen mp3:)
Groetjes, Tanja

En als je rechts klikt op de mp3, kun je dan niet kiezen "openen met" en dan "windows mediaplayer"? Dan moet hij ook afspelen

Heb een file player en windows media player, dit is dus niet goed voor mp3?

Groetjes Janny

file player ken ik niet, maar windows mediaplayer is goed voor mp3. Dan zou hij je files af moeten spelen.
Probeer het maar eens met openen MET en dan windows media player. Als hij daarna vraagt of hij dit soort bestanden altijd met dat programma moet openen, moet je ja klikken.
Groetjes, Tanja

Geplaatst door Tanja1968
file player ken ik niet, maar windows mediaplayer is goed voor mp3. Dan zou hij je files af moeten spelen.
Probeer het maar eens met openen MET en dan windows media player. Als hij daarna vraagt of hij dit soort bestanden altijd met dat programma moet openen, moet je ja klikken.
Groetjes, Tanja

Al zou ik toch voor winamp gaan.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan