Wireles + Lan router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorick1989

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Weet iemand een goeie router + makkelijke bediening. De router moet draadloos zijn (Goeie kwaliteit uiteraard) en 4 lan poorten. Ik heb een Linksys WRT160N en deze werkt niet erg goed, valt regelmatig uit en slecht berijk... Alvast bedankt.

Gr,
Yorick

Weet iemand een goeie router + makkelijke bediening. De router moet draadloos zijn (Goeie kwaliteit uiteraard) en 4 lan poorten. Ik heb een Linksys WRT160N en deze werkt niet erg goed, valt regelmatig uit en slecht berijk... Alvast bedankt.

Gr,
Yorick

Hoi,

Heb je dat ook wireless-n netwerkkaarten?
Linksys staat niet bekend om z'n 'slechte bereik' trouwens .....
Welke provider heb je?

Jou klachten hebben w.s. minder te maken met (de kwaliteit van) je router, dan met andere mogelijk omstandigheden. Dus een andere router zal niet veel helpen.

Hoi,

Heb je dat ook wireless-n netwerkkaarten?
Linksys staat niet bekend om z'n 'slechte bereik' trouwens .....
Welke provider heb je?

Jou klachten hebben w.s. minder te maken met (de kwaliteit van) je router, dan met andere mogelijk omstandigheden. Dus een andere router zal niet veel helpen.

nou ik heb vorige week SMC2804WBR router gehad en geen problemen. Nu ik deze router heb valt hij regelmatig uit en kan op 1 laptop niet worden verbonden, ook niet na her installeren van windows xp... Ik weet niet hoe ik het nu kan verhelpen want ze zeiden dat het goeie kwaliteit was maar valt regelmatig uit en de up en down snelheid zijn niet optimaal en ik heb gewoon nogsteeds zelfde verbinding...

Hoi,

Maar dan geef je toch zélf al antwoord op je vraag?
Als die SMC het goed doet - ook al is het geen wireless-n - dan neem je die toch?
Overigens is er een groot misverstand over Wireless-N: wil je gebruik maken van dat grotere bereik en de hogere doorvoersnelheid, dan zal je ook wireless-n kaartjes in de pc's of laptops moeten steken .....

nou, ik heb die niet zolang ik weett en bij smc werkte die het prima, maar deze router verkopen ze niet meer en nu weet ik niet welke ik nou echt zou moeten pakken, met een goeie signaal sterkte!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan