degevederde
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 1 nov 2005
Hallo, ik heb hier thuis een ADSL Wireless Base Station van Philips geïnstalleerd, er is 1 pc via ethernet kabel mee verbonden[Windows XP] en 1 pc via de USB adapter van asus op aangesloten[win 2000] Voor het internet geen probleem, zowel op de XP als de 2000.
Nu is het de bedoeling dat ik deze twee pc ook met elkaar wil laten communicere, gedeelde mappen en printers, maar dat wil blijkbaar niet goed lukken. Heb de wizards van windows al doorlopen maar die doet niet veel, om niet te zeggen niets.
Het netwerk is beveiligd om alle mogelijke manieren, WEP, verborgen en mac adres, maar het internet werkt wel dus denk niet dat het daar aan ligt.
Weet iemand raad met dit probleem?
bedankt, Jan
Nu is het de bedoeling dat ik deze twee pc ook met elkaar wil laten communicere, gedeelde mappen en printers, maar dat wil blijkbaar niet goed lukken. Heb de wizards van windows al doorlopen maar die doet niet veel, om niet te zeggen niets.
Het netwerk is beveiligd om alle mogelijke manieren, WEP, verborgen en mac adres, maar het internet werkt wel dus denk niet dat het daar aan ligt.
Weet iemand raad met dit probleem?
bedankt, Jan