gompie1304
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 19 jan 2002
Ik heb sinds kort een wireless audiotransmitter die ik aansluit op mijn Win7 laptop. De transmitter is getest en werkt ook in de winkel, maar niet bij mij. Ik krijg geen verbinding met mijn HiFi én de internetverbinding op de router valt weg. Ik heb de fabrikant, Sitecom, benaderd en die geeft mij de volgende oplossing:
Dank u voor het contact opnemen met de SITECOM Klantenservice.
Ik begrijp uit uw e-mail dat uw draadloze verbinding tussen computer en router verdwijnd op het moment dat u de Wireless Audio Transmitter (WL-060) gebruikt.
Kunt u het draadloos kanaal van uw router wijzigen.
Bij voorkeur tenminste 4 kanalen afwijkend dan welke op dit moment ingesteld staat.
Kan ik dit advies opvolgen zonder dat ik de problemen alleen nog maar groter maak? En zo ja, hoe doe ik dat? Ik heb UPC kabel internet met een linxys router.
Dank u voor het contact opnemen met de SITECOM Klantenservice.
Ik begrijp uit uw e-mail dat uw draadloze verbinding tussen computer en router verdwijnd op het moment dat u de Wireless Audio Transmitter (WL-060) gebruikt.
Kunt u het draadloos kanaal van uw router wijzigen.
Bij voorkeur tenminste 4 kanalen afwijkend dan welke op dit moment ingesteld staat.
Kan ik dit advies opvolgen zonder dat ik de problemen alleen nog maar groter maak? En zo ja, hoe doe ik dat? Ik heb UPC kabel internet met een linxys router.