Wireless Belkin router in conflict met beveiligings camera's

Status
Niet open voor verdere reacties.

imperii

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jun 2008
Berichten
2
goedemorgen beste helpmij-ers,

ik werk voor een ict bedrijfje en daar installeren we regelmatig routers voor mensen maar we zijn nu op een probleem gestuit waar we echt niet uitkomen.

de router die wij wilde installeren is een Belkin Wireless G router (typenr: F5D7230-4)
onder deze mevrouw haar appartement bevindt zich een elektro winkel, deze mensen hebben een draadloos beveiliging systeem (qua camera's) en deze mensen weigeren samen te werken met ons. Het is zelfs zo dat als ze merken dat hun systeem uitvalt dat ze juridische stappen zullen ondernemen om de kosten te verhalen mocht er worden ingebroken. Als wij vragen over het camera systeem stellen krijgen wij het antwoord: "hierover kunnen we helaas geen informatie vrijgeven" als in van: jammer voor u.

Door het camera systeem kunnen we de router niet installeren omdat deze verstoort word door het signaal van beneden, wij hebben echt elk dingetje aan de router al geprobeert:
Firmware
Channels
andere router (linksys)
vista laptop volledig nagekeken op (mogelijke) problemen
AP geprobeert

heeft iemand hier een oplossing voor zonder dat hun systeem plat ligt en mevrouw toch internet heeft? (ze wilt per sé draadloos)

met vriendelijke groet,
Imperii
 
Laatst bewerkt:
Als ik het goed lees, dan hebben jullie een probleem met hen en zij niet met jullie. Het aparaat dat jullie willen installeren voldoet aan alle eisen, neem ik aan. De camera's van de buren pikken vreemd signaal op, waardoor storing onstaat. M.a.w. de range van de camera's voldoet niet. Dus als deze mevrouw persé draadloos wil, is er maar één oplossing: See you in court......
 
Als ik het goed lees, dan hebben jullie een probleem met hen en zij niet met jullie. Het aparaat dat jullie willen installeren voldoet aan alle eisen, neem ik aan. De camera's van de buren pikken vreemd signaal op, waardoor storing onstaat. M.a.w. de range van de camera's voldoet niet. Dus als deze mevrouw persé draadloos wil, is er maar één oplossing: See you in court......

Is er dan echt geen andere oplossing? zoals een versterker op een andere frequentie ofzo iets? maar geen té sterke want dan duw je als het ware signaal de lucht uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan