Hallo!
Nadat mijn draadloze verbinding het een tijdje zonder problemen heeft gewerkt, kon dat natuurlijk niet lang duren. Was ik aan het Internetten... verbinding weg.
Het volgende:
Hij geeft aan dat de "Wireless Console 2" OFF is. Oftwel de netwerkadapter van de computer zelf is uitgeschakeld. Als ik inderdaad Intel(R) PORSet/Wireless Tools open en de Statistics weer laat geven zegt 'ie dat hij disconnected is.
Als ik naar netwerkverbindingen ga, kan ik geen verbinding maken, omdat hij aangeeft dat er geen netwerken zijn.
Volgende heb ik ook al gedaan:
- Stuurprogramma's bijgewerkt;
- Stroom van router af gehaald;
- Computer opnieuw opgestart.
Ik heb Windows Vista, laptop, Sitecom router WL-160 54g....
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaarom blijft het nou nooit goed gaan??? *zucht*
Hoe schakel ik de boel weer in?!
Nadat mijn draadloze verbinding het een tijdje zonder problemen heeft gewerkt, kon dat natuurlijk niet lang duren. Was ik aan het Internetten... verbinding weg.
Het volgende:
Hij geeft aan dat de "Wireless Console 2" OFF is. Oftwel de netwerkadapter van de computer zelf is uitgeschakeld. Als ik inderdaad Intel(R) PORSet/Wireless Tools open en de Statistics weer laat geven zegt 'ie dat hij disconnected is.
Als ik naar netwerkverbindingen ga, kan ik geen verbinding maken, omdat hij aangeeft dat er geen netwerken zijn.
Volgende heb ik ook al gedaan:
- Stuurprogramma's bijgewerkt;
- Stroom van router af gehaald;
- Computer opnieuw opgestart.
Ik heb Windows Vista, laptop, Sitecom router WL-160 54g....
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaarom blijft het nou nooit goed gaan??? *zucht*

Hoe schakel ik de boel weer in?!